1

Onderwerp: Botercréme vraagjes

Hoi,

Weet niet of ik hier goed zit met mijn vragen, maar ik heb even een paar vraagjes. Als jullie botercr

Groetjes Kirsten

2

Re: Botercréme vraagjes

Voor op de cupcakes gebruiken de meesten bc extra en voor de smaken. Je kan er van alles door doen wat je lekker lijkt! Gewoon doen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Deze gebruik ik altijd en erbij gelijk een aantal smaakvariaties.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=7669

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

4

Heel erg bedankt voor jullie reacties.....ga binnenkort zeker aan de slag met de cupcakes. Die met aardbeiensaus had ik dus al ergens gelezen, maar met karamelsaus, en oploskoffie klinken ook erg lekker.....Nogmaals heel erg bedankt, en als ik er aan toe kom zal ik zodra ik cupcakes gemaakt heb een foto maken en plaatsen...

Groetjes Kirsten

Groetjes Kirsten

5

Cacao erdoor heen is ook heel erg lekker of van die nogatientjes erdoorheen, wordt-ie lekker knapperig.

6 Laatst bewerkt door Sweetpie (22-10-2007 10:21)

Neeltje schreef:

Cacao erdoor heen is ook heel erg lekker of van die nogatientjes erdoorheen, wordt-ie lekker knapperig.

Hoeveel cacao doe je erdoor dan?? En waar koop je nogatientjes????

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

7

Neeltje schreef:

Ipv cacao kan je er ook gesmolten chocolade doorheen doen. Iets meer werk maar wel veel lekkerder. Ik heb laatst pure chocolade erdoor gedaan en dat was me toch lekker (en ik houd niet eens van pure chocolade zo los). Ik gok altijd maar wat en begin dan met weinig zodat ik er na het proeven (dat doe ik altijd namelijk, omdat je zo weet hoe het smaakt en als je klanten er dan mee terug komen sta jij sterk in je schoenen). altijd eventueel iets bij kan doen.

Succes in ieder geval.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

8

Ik doe er wel eens nutella door lekker en makkelijk