1

Onderwerp: Lola

Van Charlie en Lola, ik kende het zelf niet (komt/kwam op ned 3) maar de dochter van een vriendin is groot fan en had haar beloofd dat ik een keer een Lolataart voor haar zou maken. Waar ze haar moeder nu elke dag om vroeg :)

Een simpel plaatje en niet mn eerste puzzel, maar wel de eerste waarbij ik het gevoel had dat ik maar wat aan het doen was...
Ik wist niet hoe ik er diepte in moest brengen (strik is nu dikker dan haar hoofd), ze heeft een rare neus, rare ogen en rare dingen in haar haar ;) :)
Ik had de sugarshaper al in mn hand om haar haar te doen, maar toen besloten toch maar uit te snijden. Ik ben er nog niet uit of dat nou een goede beslissing was ;)
De bloemetjes moesten een hele bloemenrand worden, maar ze kwamen 2 uur eerder dan gepland..
Als iemand tips voor me heeft, heel graag!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DMVC48ZM.jpg

Daarna nog even snel, zelfs geen randje :o :), een klein taartje voor de buren gemaakt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PCVGWFGE.jpg

2

Re: Lola

Wat een schattig egeltje... Ken Lola niet, maar lijkt mij een prima taart!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

OOOOOh je egeltje is schattig! Heel erg lief taartje.
ik ken Lola eigenlijk ook niet hoor. Vind het een leuke taart, en mooi gepuzzeld eigenlijk!

Ik vind je egeltje zo leuk....hoe doe je dat? Net zoals je een kerstboom 'knipt' (Ik zag dat pas in dat filmpje van dat wintertafereeltje) Of is daar een andere manier voor? Ben wel benieuwd eigenlijk!

5

Ik vind het hele leuke taartjes hoor. ken Lola ook iet maar ziet er goed uit toch. En je egeltje is idd erg schattig.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

6

Ik ken Lola wel en ik vind dat ze erg goed lijkt!! Ik denk dat het haar zo wel het beste is....
Je egeltje is heel schattig

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

7

Ik vind Lola lollig zo! Heel leuk egeltje ook en als je taart zo netjes is hoeft een randje ook niet toch?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Lola lijkt sprekend hoor!! Goed gedaan!!

Je egeltje is ook een schatje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Lola is heel goed gelukt en denk dat de haren zo perfect zijn, had niet beter geweest met de sugarshaper hoor!!

En dat egeltje is erg schattig!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

10

Ik vid Lola h

11

Lola is in het filmpje ook vrij "plat", dus ze is toppie zo!! En die egel ff snel...knap hoor!

Je hart fluitsert, luister goed!

12

TOP!!!

Lola is zooooo herkenbaar... helemaal goed...
En wat is die egel lief... die verdient een applaus !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

13

Wat mooi! Lola ken ik wel, heel mooi gemaakt, en de egeltje - Geweldig :Y

Groetjes Tweety!

14

Ah wat zijn ze leuk geworden. Vind je egeltje echt super gemaakt !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

15

Superleuke taarten!

16

Wow Lola is echt geweldig!

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

17

Wat een superschattig egeltje zeg! Heel lief!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

dat egeltje!!! wat lief!!!!!
en lola ken ik niet maar ze ziet er ook super uit!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

19

beide taarten zijn mooi, maar dat egeltje is echt geweldig!! Hoe en waarmee heb je dat gedaan??? Prachtig!!

20

Mieke Verheij schreef:

Ik vind je egeltje zo leuk....hoe doe je dat? Net zoals je een kerstboom 'knipt' (Ik zag dat pas in dat filmpje van dat wintertafereeltje) Of is daar een andere manier voor? Ben wel benieuwd eigenlijk!

Ik had een plaatje van een chocolade egel als voorbeeld omdat ik ook niet echt wist hoe ik het moest doen. Was van plan om het met een mesje een beetje in te snijden, tot ik me de kerstboom herinnerde!
Ging super, ik had geen tylose gebruikt, het was echt even snel, dus wel wat zacht maar misschien ging het daardoor nog wel beter.
Ik heb een klein hobbyschaartje gebruikt en ik denk dat de egel echt maar een paar minuten tijd kostte. En dat voor een beginner :) een aanrader dus!