1

Onderwerp: wie denkt even mee...

zaterdag heb ik hier thuis een meeting met alle meiden van mijn mailgroepje, ik had al leuke ideeen voor een taart maar kreeg ik net via de mail een verzoek om een verjaardagstaart te maken omdat degene een dag later jarig is.

Hardstikke leuk maar ze reageert niet op mijn mail voor ideetjes en nu zit ik dus wat ga ik doen...

Verder dan een herfstaartje kom ik niet.

dus HELP!

2

Re: wie denkt even mee...

misschien een sheet van de mailgroep, dus bvb een hotmail pagina ofzo? of het logo van jullie groepje?  eventueel google?  een pc, een laptop?

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3

thema verjaardag? mini taartjes, vlaggetjes, balonnetjes, confetti en slingers....
Altijd heel feestelijk.

bloemetjes doen het toch ook altijd wel goed.
Of laat ze allemaal roosjes maken krijg je zo'n taart a la Peggy porchen (voglens mij is er laatst in de show of ook iemand geweest met een heleboel roosjes....).

enne wat dacht je van Retro, dat is ook in, marlies heeft laatst een leuke gemaakt.....(met bijbehorende cupcakes).

ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen, in ieder geval alvast heel veel succes.....

groetjes Kitty

er is altijd wel een reden voor taart

4

Ik maak de taart en die staat al klaar de meiden eten hem alleen maar op hahahaha

maar taartjes en zo is idd erg leuk!!!!

ons logo kan niet dat heeft niks met de verjaardag van degene te maken, ik wild ein eerste instante allemaal baby's maken omdat we allemaal een november baby zouden krijgen vorig jaar ( en dat is nu verspreid van oktober tot en met december!)

maar geweldig zo, kom maar op met de ideeen!

5

een zetel met een mama op met de laptop op haar schoot en aan haar voeten een slapend babietje met een dekentje erover? of de baby op haar schoot slapend en mama mailend?

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

6 Laatst bewerkt door marlies (22-10-2007 14:46)

Misschien een rechthoekige taart in de vorm van een envelop (de achterkant zeg maar) en dan een nieuw bericht ontvangen erbij zetten....

Of het geheel naar volgende week verplaatsen en maandag even afwachten.... ;)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

7

whahaha ja marlies die van verplaatsen vind ik erg leuk!!! Helaas... de meet is al maanden gepland en daardoor mis ik ook de beurs...

maar ik ga een taart maken met een taartje erop en wat feestende beestjes eromheen ( en nu maar hopen dat ze dat leuk vind..). Het taartje voor op de taart heb ik zo goed als af. misshcien zet ik 1 van die beestjes vel met een laptop op schoot met het yahoo logo op de laptop ppfff ik heb nog veel te doen voor zaterdag...

en die cupcakejes daar weet ik nog niet wat ik er mee ga doen... woensdag misschien het bezoek voorschotelen!

8

een taartje over haar stoutste dromen of iets dergelijks, is altijd grappig. Succes met je taart.

groetjes van Dewi