Onderwerp: De zes van dit weekend...
Als eerste een "Nieuw Huis" taart voor de kinderen van een collega. Hij had een foto opgestuurd en ik heb me er aardig aan gehouden, maar de taart moest "maar" voor 10 personen worden dus ik heb een klein beetje gesmokkeld en 1 dakkapelletje achterwege gelaten...
Gevuld met Hemelse Modder en aardbeienjam.
Met de gekozen tekst:
De tweede en derde zijn voor vriendin Karin. "... 2 bloemen taarten Koenie, eentje voor thuis en eentje om op kantoor te trakteren. Roze, wit en rood... ik blijf een meisje he ..."
De ronde is gevuld met vanillemousse en aardbeienvlaaivulling en de vierkante is gevuld met Hemelse Modder en aardbeienjam.
Dan nog een "Prinsessentaart" voor Lina die 3 jaar is geworden. Deze is gevuld met aardbeienvlaaivulling en slagroom. Lina was heel duidelijk in haar wensen. Papa had een foto gestuurd van een van mijn andere Barbie taarten, wat kleuren doorgegeven, de tekst was duidelijk en de Barbie moest absoluut opgestoken haar hebben. Komt voor de eh... bakker!
Buurman Frank wordt 46. Hij is echter gestopt met tellen toen hij 44 werd.
Dus ook dit jaar een taart voor z'n 44e verjaardag...
Gevuld met bokkenpootjes, slagroom en Baileys.
En als laatste van de stapel van dit weekend, een Bert en Ernie voor Isa die morgen 2 wordt. Deze vond ik heeeeeel leuk om te maken!!!
Eigenlijk wel de leukste van deze "weekend-reeks"...
Gevuld met Cafe Noir koekkruimels, slagroom en aardbeienjam.
Zo, nu heb ik een weekje niets... voor zolang het duurt...
www.taartenvankoenie.nl