26

Re: The English Roses van Madonna

Naära, ik heb inderdaad een plaatje uit het boek gebruikt, die hadden we toevalling staan (mijn man zit "in de boeken" :)). De taart moest vooral met veel roze en haar dochter is blond dus dit vond ze een erg leuk plaatje.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

27

Is dat dan een plaatje uit het 2e deel van The English Roses? Helaas heb ik dat boek nog steeds niet in mijn bezit dus kan het er niet op na slaan. Maar in deel 1 zit het plaatje niet.

Wel gaaf hoor! Ik wil ook heel graag een English Rose maken (of iets anders Madonna-gerelateerd, haha). Maar niemand om het voor te maken en ik heb nog nooit gepuzzeld (en zie dat ook helemaal niet zitten).

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

28

Ik heb het even nagekeken: de ondertitel is Too good to be true (we hebben de engelse versie) en volgens mijn man is haar tweede kinderboek. Pagina-nummers heeft het boek niet, dus ik kan je niet doorgeven op welke pagina deze plaat staat :lol: (maar hij lijkt echt exact ;)).

www.detaartentantes.nl

29

Wauw!Super hoor!
Zal ik het ooit ook zo kunnen?!?
Hij ziet er echt heel mooi uit.
Kan niet anders dan dat het inderdaad ingetogen mensen zijn.

30

Nou, ik vind het dus een hartstikke mooie taart! Super gedetailleerd!
Ik zou in elk geval heel gelukkig en blij worden van zo'n taart!

Groetjes Ingrid

31

Ik vind hem juist heel erg mooi! De ruches zijn heel mooi gedaan!
Ik denk gewoon dat het een wat ingetogen familie is, want hier valt echt niets slecht over te zeggen hoor!
Ik baal er altijd een beetje van als mannen hem komen halen, die zijn ook meestal wat minder enthousiast, die vinden het allemaal al gauw best :D;)

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

32

Sigrid schreef:

Ik heb het even nagekeken: de ondertitel is Too good to be true (we hebben de engelse versie) en volgens mijn man is haar tweede kinderboek. Pagina-nummers heeft het boek niet, dus ik kan je niet doorgeven op welke pagina deze plaat staat :lol: (maar hij lijkt echt exact ;)).

Boek nummer 2 dus. Verklaard waarom ik het plaatje niet kon herinneren (moet hem echt maar snel gaan kopen). Maar dat het Binah is is overduidelijk hoor! ;)

33

Ze is schitterend! Prachtig gewoon!
Een verhaaltje. Een van de eerste taarten die ik in opdracht maakte werd opgehaald en het enige wat er gezegd werd was: leuk. Ik net zoals jij in de stress en eigenlijk een beetje down. Wat denk je, een week later bestelde ze dezelfde taart omdat hij zo leuk was!!! Misschien was dit familie van elkaar :D
Echt waar, de taart is echt niet te duur en nogmaals, de taart is prachtig!

34

Ik vind het een erg mooie taart!! Ik denk dat je er inderdaad maar vanuit moet gaan dat ze veel ingetogener reageren dan je familie tot nu toe heeft gedaan. Maar ik begrijp wel dat het je onzeker heeft gemaakt, dat is natuurlijk logisch na al die oohhhs en aaahhs die je tot nu toe gewend bent ;)
Geld vragen blijf ik ook lastig vinden! Ik heb nu twee opdrachten gedaan, en bij de ene kreeg ik zelfs meer geld dan ik er voor vroeg omdat ze hem meer waard vond, haha. De tweede opdracht was de taart die ik heb gemaakt voor een 40 jarig huwelijks jubileum (heb hem hier gisteren op het forum geplaatst). Daar heb ik ook 25 euro voor gevraagd. Ik blijf het moeilijk vinden. Misschien is het wennen, maar bakken voor m'n eigen familie vind ik tot nu toe toch leuker omdat er dan geen druk achter zit.

35

Geloof me, hij is echt goed gelukt hoor! Heb hem (hoop dat je dat niet erg vind) even laten zien op het Madonna-forum, kritischer publiek kan je bij deze taart niet krijgen ;) , en die vinden hem tot nu toe allemaal geweldig. Heel goed gelukt en een prima gelijkenis.

36

Vindt het heel mooi geworden hoor!

Groetjes Tweety!

37

Ik hoop dat je door al 'onze' reacties inmiddels toch wel weer een beetje blij bent! Hij is gewoon suuuuuper! En 'te duur' was 'ie ook zeker niet! Keep smiling :thumb: !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

38

Hij is prachtig, het is inderdaad deel twee en Binah lijkt sprekend. Wij lezen het boek hier ook met de meiden en die herkende haar ook gelijk. Ik ben helemaal weg van je taart!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

39 Laatst bewerkt door taartdoos (20-10-2007 12:37)

Ik oh en ah wel voor je hoor, want ik vind hem geweldig! oooooooooooooooo en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

40

ik vind hem super, die voetjes en die ogen, helemaal top. :Y
Enne, ook bij mij wel eens bijna geen reactie hoor, dat is nou eenmaal zo. Pas een jaar later als ze weer gaan bestellen ben ik er dan van overtuigd dat ze hem wel mooi vonden. :lol:

41

Bedankt allemaal, ik ben echt weer helemaal opgekikkerd nu :). Op naar de volgende taart! :lol:

www.detaartentantes.nl

42

Hij is heel mooi geworden hoor ..enne je prijs is ook goed!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

43

OOk ik vind hem helemaal super...en ik haat roze en heb het niet op Madonna (al vind ik de tekenstijl wat ik gezien heb in dat b oek en nu op je taart w

44

Wauw ik wou dat ik zo'n mooie taart als deze kon maken, niet rot omvoelen hoor de taart is prachtig!!!

En sommige mensen kunnen hun mond hoeken niet meer dan 1 cm ontsluiting omhoog krijgen zeg ik dan maar....sorry voor deze verkeerde uitdrukking ;)

Groetjes van Jette

45

PRACHTIG!!!! Supergemaakt Sigrid, wat een leuke taart zo met die voetjes erover heen!! Ik zou helemaal stralend zijn hoor als ik die had gehad!! :Y :Y Enne nee 25 euro is helemaal niet veel voor zo'n prachtig ontwerp

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

46

Wauwwww!!  Ik vind deze taart

47

Ik vind jouw taarten altijd mooi en strak! Persoonlijk vind ik het bedrag te laag.
In het begin had ik ook aantal mensen die mij te duur vonden (tssss) en besloten om bij de lokale bakker een taart te bestellen. Maar diezelfde mensen staan dus nu vooraan bij mij in de rij (hahahahahahaa).
Ze hebben geen idee hoeveel werk en liefde wij erin stoppen om de taart zo mooi te krijgen. Maar trek het je niet teveel aan, jij weet van jezelf dat je goed werk hebt afgeleverd en daar gaat het tenslotte om.
Zo dat is een enorme opsteker!!!!!

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

48

Wat een prachtige taart! Ik sluit me aan bij de rest hoor, niet onzeker worden!
Het is waarschijnlijk gewoon, zoals ik het altijd maar noem, op zn Hollands reageren.
Dat zegt meestal niets over jouw taart, maar als er helemaal niet echt gereageerd wordt zou ik gewoon vragen of ze tevreden zijn. En dat zijn ze ongetwijfeld! :)