1

Onderwerp: spoed: waar vind ik taartdoosjes?

Hellep! Ik zoek met spoed voor aanstaande vrijdag een taartdoosje, waar een taartje van ong. 18 cm (breed) x 15 cm (hoog) in kan.
Waar - oh - waar haal ik op korte termijn nog zo'n doosje? Wie kan mij een tip geven?
Grtz,
Lampiaozinho

2

Re: spoed: waar vind ik taartdoosjes?

Ben je al bij wat bakkers langs gegaan? Niet iedere bakker det het hoor!
Heb zelf wat maten doosjes bij de hema gekregen.
Wilde ze in eerste instantie niet doe hoor, maar heb een beetje mijn charmes in de strijd gegooid. Ja de liefde voor taarten bakken gaat ver ;)

Dankjewel voor de tip, Babs... ik ben vandaag bij de HEMA gegaan met de opmerking: 'ik heb misschien een vreemde vraag...' en toen uitgelegd dat ik een taartdoosje nodig had... en waarvoor....

Nou, ik kon gewoon kiezen welke ik wilde! En ze gaf me glunderend de taartdoos in een tasje mee. Hartstikke fijn, zulk personeel!

Er was alleen geen taartdoos hoog genoeg voor een stapeltaartje, dus toen heb ik de taart maar aangepast op het formaat van de doos. Je kunt per slot niet alles hebben op zulke korte termijn.

Grtz,
Lampiaozinho

4

ik had afgelopen week een taart met een boetseerpop bovenop, past natuurlijk ook niet in een taartdoos, ik heb 4 stukken harde karton geknipt en aan de zijkant met plakband geplakt en daar de deksel gewoon bovenop gedaan, werkt als een speer
Hij heeft zelfs de fietsreis op een drukke weg en een botsinkje met een lantarenpaal (dat heb je als je met je arm wijd moet fietsen met een grote tas in je hand, dan schat je de afstand gewoon niet zo goed in :lol:) overleefd

Alles goed???? nee 3 fout

5

Ik knip dan een gat in de deksel en niet daar een pedaalemmerzak invat dan past er ook heel veel taart in een doos