1

Onderwerp: Koekjes uitstekers

Hay mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb ontzettende mooie koekjes uitstekers gezien bij
http://www.cookiecuttershop.com/lovecookiecutters.shtml

en

http://www.cakescookiesandcraftsshop.co … tters.html

Maar bij de eerste versturen ze niet buiten hun eigen land en de tweede vind ik niet zo leuk als de eerste, komt nog bij dat ik het eng vindt om sowieso wat te bestellen via internet (you never know toch) en ook nog in het buitenland. Tja ik weet het niet. Ik hoop gewoon dat de leukste taarten shop ze vroeg of laat in het assortiment neemt. Wie hoopt er met mij of heeft ervaring met het bestellen van een van deze site's? (of gewoon internet site's uit het buitenland?)

Ik lust zelf geen taart, dus ik hou mij bezig met cupcakes en koekjes (niet dat ik die lust, maar is wat makkelijker weggeven hahhah)

Bedankt voor het lezen,

sher

2

Re: Koekjes uitstekers

Sher, maak je geen zorgen, ik bestel al jaren via internet in het buitenland en ebay en wat dan ook. Niets om je zorgen over te maken en zeker als het echte 'shops' zijn, gewoon lekker bestellen!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Ik heb vorige week hier besteld de 10e en had ze de 17e binnen...

http://www.cookiecutter.com/index.asp

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

4

Kun je alleen bestellen in het buitenland met een creditcard? En Marlies ik heb die site bekeken, maar ik vind de cookiecutters niet zo leuk als mijn sites. Ik ga nog een keer kijken op die site, misschien te snel gekeken. Bedankt voor het reageren.

5 Laatst bewerkt door karentje (18-10-2007 20:25)

Het zijn op een paar na bijna allemaal dezelfde en waarschijnlijk aangekocht bij off the beaten path of ze komen van copper cookie cutters.

Marlies, bij mij zijn ze wel bijna een maand onderweg ?

6

Hey Marlies,

Ik heb veel te snel gereageerd, deze site ziet er zeker goed uit. Hele leuke cookiecutters ook. Had je geen problemen met het bestellen? Ik zag ook dat je ze snel binnenkreeg. Was dat via tpg of iets anders? De reden dat ik het vraag is omdat ik een keer in het buitenland besteld heb en dat die bezorgdienst (geen flauw idee welk bedrijf het was, ii geval geen tpg) het gewoon voor mijn deur neerlegde. Je snapt het al, iemand anders had het weggesnaaid. Vandaar dat ik dus zo voorzichtig ben. Super bedankt voor het reageren en sorry als ik zo moeilijk doe erover. Ik vind het gewoon een beetje eng, ik ben een student en werk hard voor mijn (weinige) centjes. Dus ben ik een beetje voorzichtig als het gaan om geld.

7

gaan is gaat

8

karentje schreef:

Marlies, bij mij zijn ze wel bijna een maand onderweg ?

Ik woon Veel dichterbij natuurlijk.... ;)

9

Sher schreef:

De reden dat ik het vraag is omdat ik een keer in het buitenland besteld heb en dat die bezorgdienst (geen flauw idee welk bedrijf het was, ii geval geen tpg) het gewoon voor mijn deur neerlegde. Je snapt het al, iemand anders had het weggesnaaid.

Ehhh bij mij lag het ook voor de deur maar ik woon in een echt dorp waar nooit (nou ja zelden) wat gebeurd. Het heeft er de hele nacht gelegen ik zag het de volgende dag pas....

10

Aai,

Nou dat is bij mij geen optie. Ik woon in Den Haag in een niet zo beste buurt (ben toch student, lekker goedkoop) En als dat voor mijn deur wordt neergelegd ben ik dat zeker weten gewoon kwijt. Damn hier baal ik wel van hoor. Ik wou ze al gaan bestellen.

11

Weet iemand anders een goede site, die betrouwbaar bezorgd met orginele uitstekers?

12

Sher schreef:

Aai,

Nou dat is bij mij geen optie. Ik woon in Den Haag in een niet zo beste buurt (ben toch student, lekker goedkoop) En als dat voor mijn deur wordt neergelegd ben ik dat zeker weten gewoon kwijt. Damn hier baal ik wel van hoor. Ik wou ze al gaan bestellen.

kan je ze niet bij familie laten leveren of eventueel in een winkel in de buurt? ... 't is maar een ideetje ...

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

13

Ja dat is ook een optie. Ik wacht eerst af of het goed afloopt bij Karen. Als dat goed afloopt dan ga ik mijn vader heel lief aan kijken.

14

Karen, laat je het weten hoe het afloopt met je bestelling?

15

Ow en dit is een vraag voor de webshop (moderators), komen er meer orginele koekjes uitstekers? Wil veel liever dingen bij jullie bestellen.