Onderwerp: nieuwe leek in taartenland
.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » nieuwe leek in taartenland
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.
Hoi Lune,
Fijn dat jij erbij komt! Ja dit is een hele leuke site , geeft net dat extra's aan het bakken van deze wondertaartjes, want dat zijn ze toch allemaal h
groen.....ik zie groen van jaloezie, wat een geweldige taarten, en hoeveel heb je er wel niet gebakken voor Felien's verjaardag?(wat een schatje trouwens) Ik was helemaal weg van de Ariel taart en de kasteeltaart, (en alle andere taarten dus) wat een werk. hoop dat ik ooit ook van die supertaarten kan maken.
Inderdaad, taarten maken en afvallen is niet de juiste combi, maar wel weer een uitdaging om wat magere vullingen te verzinnen (en dan versieren met marsepein zoals ik voor de "juf"van de dikke damesclub ga doen)
Hoi Petra!
leuk dat je je aangemeld hebt en ik voel me zeeeeer verwant aan je... ben ook druk met de lijn, maar mens: wat ben jij goed bezig zeg!!! 24 kilo.... wauw!!!
Mijn meisje wordt verwend als ze jarig is?1 taart voor het grotenmensenfeest,1 voor kinderfeest en 1 voor in de klas...kan ik gelijk oefenen. Ze kijkt al uit naar haar 5de verjaardag maar zal nog lang mogen wachten hoor (juni,haha).
Bedankt voor de coplimentjes maar ik heb toch nog heel wat verbeterwerk hoor, in mijn hoofd zien ze er toch nog altijd beter uit dan als ik ze gemaakt heb. Maar dat geldt voor mij ook (in mijn hoofd ben ik stuk slanker en telkens iik me zie in spiegel of foto is het weer verschieten, hihi!!!)
Trouwens van mijn di
heeft wel niets met taarten te maken, meer met van taarten afblijven, maar ik blog mijn afvalrace, dus mocht je eens willen weten hoe het er voor staat:
http://slankdezomerin.blogspot.com/
hoi!
hier ook een lijnende taartenbakster en ook ik zoek het vooral buitenshuis, en als je bezig bent heb je niet de neiging om te snoepen tenminste ik niet!
Hoi Lune,
Fijn dat jij erbij komt! Ja dit is een hele leuke site , geeft net dat extra's aan het bakken van deze wondertaartjes, want dat zijn ze toch allemaal hgroetjes fleur
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » nieuwe leek in taartenland