Re: kuifje en bobby op de maan.
Het is er weer een om trots op te zijn, ontzettend mooi geboetseerd zeg, zoals altijd diep onder de indruk!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kuifje en bobby op de maan.
Het is er weer een om trots op te zijn, ontzettend mooi geboetseerd zeg, zoals altijd diep onder de indruk!!
Gaaaaaf! Gewoon zonde om op te eten. Dit is een collector's item. Wij hebben hier Kuifje liefhebbers, dus vandaar. Hij is waanzinnig gaaf gemaakt.
Hoi Wendy,
Gelukkig kan Kuifje en Bobby ademen op de maan . Tja zo'n doorzichtige helm maken wordt wat lastig denk ik . Ik vind het helemaal super. De kleuren zijn wel een beetje eng, maar dat hoort toch ook zo! Heel erg mooi gedaan weer. (zoals gewoonlijk...:Y)
ongelovelijk, was even helemaal stil! wat is deze weer mooi! zucht...mooi...zucht...wanneer kom je op tv....net als taarten van abel...zucht...
Bestel bij Wendy, succes verzekerd
Hoi Wendy,
Gelukkig kan Kuifje en Bobby ademen op de maan . Tja zo'n doorzichtige helm maken wordt wat lastig denk ik . Ik vind het helemaal super. De kleuren zijn wel een beetje eng, maar dat hoort toch ook zo! Heel erg mooi gedaan weer. (zoals gewoonlijk...:Y)
Hihihi, het was ook dat de knutselwinkel hier dicht was op maandag, anders hadden die helmpjes er zeker op gezeten, ik dacht er aan om zo'n knutsel kerstbal te gebruiken.
Nou ja, dan had ik plastick op de taart niet zo erg gevonden.
Jeee super!!! Geweldig! Kuifje en bobby zijn zo leuk
hij is weer geweldig...en de maan is super...
Wat zijn we toch een bofferds met jou hier op het forum! Iedere keer weer genieten van een gave, orginele taart! Super!!
Jeetje wat een geweldige taart weer!!
Je blijft verbazen en inspireren!!!!
Oef, ik ben blij dat jullie de maan ook mooi vinden, ik twijfelde een beetje.
Hihi, zal ik dan wel posten dat ik hem super vond, maar Lief zei: Kuifje en Bobby kloppen helemaal, maar die maan niet hoor.... (met een grijns van oor tot oor, dus
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf...
Weer een supertaart!! Echt geweldig!
Psssst, :shhh: niet doorvertellen dat ik on line ben..ik behoor nl diep in de studieboeken te zitten,maar oeps,daar gingen m'n handen alweer over het toetsenbord,gek he? En dan zoiets moois,wauw!!
Wanneer komt je boek nu Wendy?? Ik bestel er bij voorbaat alvast 1, is dat goed??
Groetjes,
Nicole uit Haarlem
Helemaal top weer.... echt super!!!!!!!
Helemaal Herg
wauw wat is ie weer mooi geworden.
Geweldig gemaakt, erg verrassend en origineel!
Uuhm, ik kom ook niet zo vaak op de maan, maar het ziet er heel maan-erig uit
Hij is súper, echt helemaal wauwie, die kuifje en keffertje , helemaal fantastisch weer.
Ik zag trouwens dat je op mijn album uit Zuid-Afrika had gereageerd, wat leuk! Dankjewel
Beetje laat (oeps), maar ja, zoiets verwacht je niet h
jaaaaaa, gaaaaaaf.
Je maan is onwijs.
en natuurlijk Kuifje en bobby ook.
leuk leuk leuk
Wauw fantastisch weer wendy!
hoe krijg je het weer voor elkaar??
WOW Wendy, SUPERGAVE taart. Heel mooi ook qua kleuren
Wat een BEAUTY van een taart GEWELDIG
als ik jouw aarten zie, durf ik de mijne haast niet meer te posten.
zal nog heel lang duren voor ik OOIT zoiets zou kunnen maken
ja, wat valt daar nog aan toe tevoegen??? Super mooi, wat een talent!!!! En wat een gelukje dat je zo lekker vrij wordt gelaten om te maken wat je leuk lijkt, maar wel er voor betaald te worden
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kuifje en bobby op de maan.