Re: Jarig in de herfst
Hij is prachtig!!!!!!!!!!!!1
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jarig in de herfst
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is prachtig!!!!!!!!!!!!1
Ik vind hem ook hartstikke mooi, perfect gekozen voor een man!!
Hele leuke taart geworden, leuk met die verschillende kleurtje groen.
mooi!
met al die herfsttaarten weet ik weer waarom ik de herfst zo geweldig vind.. (als het niet te veel regent - prachtige kleuren, blaren op de grond - boswandelingen - paddestoelen..)
Dankjulliewel voor de lieve reacties; heb vanavond nog een stukje geproefd, hij was wel
je had niet moeten twijfelen ,hij is prachtig om te zien!!
spijtig van het uitzakken. Wat voordeel ondervind jij bij het gebruik van fondant?
vraagje nog: als je fondant uitrolt op een tafelzeil doe je er dan vet ofzo op, want ik krijg mn zeil er niet goed af, plakt. Hetzelfde gebeurt als ik een papieren vormpje op fondant leg om dit uit te snijden opm een puzzeltaartje te maken. Hoe doe jij dit?
Dit is niet alleen een mooie mannentaart, mijn moeder zou er direct verliefd op worden! Die verschillende kleuren groen...prachtig!! Ik vind marsepein juist fijner werken (maar dat wist je misschien al) en ik vind het bovendien ook lekkerder dan fondant....
Twijfel....twijfel....twijfel...?
Ben je @#%$#^%#$? Hij is hartstikke mooi!!
Niet meer twijfelen hoor!
ook al zo mooi die herfstsfeer, we kunnen wel bijna een nieuwe galerij aanmaken; seizoenstaartjes :-)
Heerlijk herfstig!
Mooi, heel mooi... eigenlijk hele mooie kleuren voor een taart.. voor in huis ook, trouwens
x
Heel mooi en ik krijg zin in de herfst. Mijn sierappeltjes aan mijn bomen worden al knalrood en de blaadjes kleuren, nou zo'n lekker stukkie taart van jou erbij en met kaarsjes aan en een goed boek erbij op de bank kriupen, mmmmmmmmmm.
Helaas, geen tijd.
Dank dank dank ik was net op zoek naar een leuk voorbeeld voor een herfst workshopje met een damesclub.
precies wat ik in gedachten had.
graag een uitleg voor de eikeltjes ik ga ze eerst nog wel even bestuderen kom ik er niet uit dan hoor je van me!!!!
Sas
Super gedaan hoor. Vind de herfst alleen al mooi om de kleuren, verder heb ik er ook niets mee hoor.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Heel mooi zo'n herfsttafereeltje.
Heeeel mooi! Mooie kleuren, paddestoeltjes, zalig!
Alles d'r op en d'r an!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jarig in de herfst