Onderwerp: kuifje en bobby op de maan.
Ja, wat kan ik er nog meer bij vertellen?
Gevuld met vanille creme en aardbeien jam.
Bedankt voor het kijken maar weer,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kuifje en bobby op de maan.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja, wat kan ik er nog meer bij vertellen?
Gevuld met vanille creme en aardbeien jam.
Bedankt voor het kijken maar weer,
wat goed!!!!!!!!!!!!!!
jeeeeeee eindelijk weer eens iets anders dan die belgische clown!
Wat mooi gedaan zeg.....
weer een toppertje.....
greetsz Kitty
Kuifje en bobby zier er prachtig uit!! Heel mooi effect ook zo die maan!!
Oohhhh Wendy, dit is ook echt en schitterende taart, dat maanlandschap is echt prachtig gemeleerd zo en die maanpakken en die gezichten zijn zo perfect.
Echt een plaatje!!!
dat hij geweldig is, dat je steeds weer iets nieuws weet te verzinnen, dat die gezichtjes zo knap zijn, dat hij super is, dat.... dat.... tjsa wat zou je nou nog meer kunnen zeggen ???
In een woord geweldig! Hoe krijg je het toch steeds weer verzonnen!
Wat goed zeg! Super weer gemaakt! Ik vraag me af, is dit nou een opdracht of heb je zelf het idee geopperd, want het weer eens lekker wat anders zeg maar!
Die maan, die maan!!!!!!!!!!!! ooh, die is echt mooi gemaakt hoor. Hahhaah, tuurlijk kuifje en bobby ook, duh! Maar ik vind die maan echt net echt!
Wendy hij is leuk geworden. En kuifje en bobby, ze zijn echt precies goed, zo mooi na gemaakt! En de maan wow ziet er ook mooi uit. Kortom wederom een kunstwerk.
Waanzinnig.... Onvoorstelbaar dat bij jou altijd alles tot in detail klopt..Welke taart je ook bekijkt........
Deze is weer zo vreselijk orgineel en mooi..
Wat mij betreft ben jij mevr Brown allang voorbij gestreeft in de creaties!
WAUW Wendy !!!!! Ik val van de ene verbazing in de andere hoor ...................
Het lijken wel van die rubber figuurtjes zo mooi !!!!
Toch nog Belgisch
Weer heel mooi gedaan !
Super !!!!!
Wauw, dat ziet er super uit!! Daar zal de jarige blij mee zijn!!!
De gelijkenis met de stripfiguurtjes is zeeeer treffend!! Knap gemaakt!!
h
Weer helemaal af!
Ja hoor...zeg maar niks meer...
Zeg ik net dat ik je puzzeltaarten minstens net zo mooi vindt als je geboetseerde..moet ik mijn mening meteen de dag erna al bijstellen
HIJ IS PRACHTIG !!!!
Ja, wat kunnen we er nog meer van vertellen?
(een echte wendytaart, helemaal top!)
Je figuurtjes zijn echte klasse, zijn ze van fondant?
Oef, ik ben blij dat jullie de maan ook mooi vinden, ik twijfelde een beetje. Grapte al tegen ruud dat ik de volgende keer een open hart operatie ging maken als taart, beetje rood erbij, vorm aanpassen en wat minder kraters en je hebt een hart. Hihi, ik heb teveel operatie tv gezien geloof ik.
Verder vond ik hem ook wel goed gelukt hoor, maar eerlijk, ik heb natuurlijk geen idee hoe de maan er nou van dichtbij uitziet, nou, in mijn fantasie dus zo.
@nardy, bij deze mevrouw krijg ik altijd alleen het thema door, verder alle vrijheid, heerlijk, dus toen ik met googlen bobby zag ik een ruimtepak wist ik meteen dat ik dit wilde maken.
Wendy, je bent echt de taarten-queen!
Deze is ook weer zoooooooo mooi!!!
wouw wouw wouw wat istie onwijs leuk geworden!!!!
Die pakken!!!! super!
en je maan is onvoorstelbaar echt wat een kraters heel goed gedaan mijn maan zou er toch heeeeeeel anders en veel minder echt uitgezien hebben hoor als ik zoiets zou moeten doen.
De kleuren zijn zoooooo goed gekozen, ik zou geel gepakt hebben, helemaal fout dus blijkt nu.
prachtige taart Wen!
Sas
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kuifje en bobby op de maan.