Onderwerp: beetje errug zoet
Niet de smaak maar de kleur...
Ik heb geprobeerd rozen te maken gisteravond, maar mijn talenten (mocht ik ze hebben) liggen toch echt op een ander vlak! Het is dus
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » beetje errug zoet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Niet de smaak maar de kleur...
Ik heb geprobeerd rozen te maken gisteravond, maar mijn talenten (mocht ik ze hebben) liggen toch echt op een ander vlak! Het is dus
wij vinden hem prachtig! met of zonder platte roos of staande roos. de vulling klinkt geweldig! de kleuren vinden we ook mooi en het randje!
Mooi!!
Heeft trouwens wel een heel leuk effect die platte roos!
Ik vind die platte roos ook wel geinig! Snap niet hoe je dat voor elkaar gekregen hebt. Die rand onderaan: erg mooi hoor! Lekker gevuld en chocoladebiscuit.....mmmm!
Hoe krijg je de taarten zo hoog?? gestapeld of in een keer gebakken?? VErder vind ik hem stijlvol!!
Het is heel leuke taart, je randen zijn ook heel mooi.
Uuuh, ahum, dank voor jullie complimenten maar hij is niet echt hoog, hij is klein (15 cm doorsnee) en lijkt daardoor hoog.
De platte roos: met twee maten ronde uitstekers vormpjes uitsteken in de vorm van een maantje, randjes met je vingers een beetje afronden en zo rangschikken dat het een roosje wordt. Ik hoop dat het zo duidelijk is, het is echt niet moeilijk, maar anders kan ik het nog wel eens op de gevoelige plaat vastleggen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » beetje errug zoet