1

Onderwerp: Klein taartje voor een klein meisje!

Ja en dan opeens is er een jaar voorbij! Zo heb je een klein onschuldig hoopje in je armen en het andere moment vier je alweer haar eerste verjaardag.
Wat gaat de tijd snel. Ik probeer echt van elke seconde te genieten, maar de tijd loopt door mijn vingers heb ik soms het gevoel.

Vandaag is Lotus 1 jaar geworden. Helaas niet echt een feestje kunnen vieren want papa moet de hele week weg voor zijn werk (en dat vond ie heeeeel erg).
Maar ja hier gaat de papa de centjes verdienen, dus heb je niet altijd een keus.
Het voelde wel een beetje raar! Deze mama was een beetje emo. De laatste van drie kindjes, alsof je een hoofdstuk afsluit.
Sorry voor het emo verhaal, moest het even kwijt.

Heb toch een klein taartje gemaakt voor vandaag. Een versie van haar geboortekaartje! Lekker gevuld met chocolatfudge botercreme, chocomousse, bailleys, en lemoncurd.
Mijn moeder kwam gelukkig toch even langs om haar te feleciteren.
Die mama's he, die snappen het!

Zondag gaan we haar verjaardag echt vieren, dus weer een reden voor TAART!

Hier het kleine taartje voor mijn kleine meisje:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JYXIYBFQ.jpg
Bedankt weer voor het kijken...

2

Re: Klein taartje voor een klein meisje!

de tijd vliegt inderdaad door je vingers, en op zo'n 1e verjaardag denk je toch nog even aan de dag dat je ze voor het eerst in je armen houdt. de taart ziet er erg smakelijk uit, en alsnog gefeliciteerd!

3

Wat een leuk taartje (en ook een heel leuk geboortekaartje dus denk ik)! Zal je lieve Lotus wel blij mee zijn. Erg he die tijd die vliegt, zo wil je wel baby's blijven maken!

4

Ben allang blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Afgelopen zaterdag werd mijn kleine jongen 1, en idd van een hulpeloos hoopje
baby uitgroeien naar een boef met eigen willetje in een jaar tijd.........zucht
je kan gewoon niet genoeg genieten volgens mij.

Maarre mooi taartje hoor, en hij klinkt zo lekker dat ik het haast kan proeven.

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

Ooooo, daar kan ik niet zo goed tegen hoor... ik ben ook emo...

... van harte gefeliciteerd met je meidje...

... en met de mooie taart... wat een leuk ontwerp!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Het is me allemaal heel herkenbaar!! Wat kan de tijd toch snel gaan!! Van harte gefeliciteerd en wat mooi, lief taartje hebt je gemaakt!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

7

Wat een schattige kleurrijke taart !! Wat balen dat je man er niet is, gelukkig is je kleine meid nog te klein om het te beseffen en kun je er dit weekend een echt feest van maken !

Gefeliciteerd in ieder geval en dat de tijd vliegt.......tjsa dat is waar de mijne zijn al weer 8 en 10..........!!!!!!!

8

Ooo zo herkenbaar, morgen wordt hier de jongste ook 1 jaar. Het is zoo hard gegaan het afgelopen jaar!

Je taart is ecth heel erg mooi geworden!!

GEFELICITEERD met je kleine meid!!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Wat een hoop oktober 2006 mama's hier zeg !!!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

10

gaat hard he mijn meisje is ook alweer bijna 2 weken 1 jaar en wat is snel gegaan

en mooi taartje

11

Wat een stoere meid op de taart (en vorig jaar dus op de kaart) Gefeliciteerd! (en ik zou er ook niks aan vinden als mijn hubbie er niet is op de verjaardag van de kids!!)

Je hart fluitsert, luister goed!

12

Proficiat met Lotus! En wat een superleuk taartje heb je voor haar gemaakt!! Sterkte zo zonder papa in de buurt, maar dan kun je 't volgende week extra hard vieren!!! :D

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

13

Gefeliciteerd met je grote kleine meid!!! Wat een prachtig taartje heb je gemaakt! Mooi strak, leuke kleuren, mooi gepuzzeld. :thumb:

14

Hij is leuk. Moet geloof ik toch ook maar eens die vierkante uitstekertjes kopen, geeft altijd zo'n leuk effect op een taart!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

15

Ik vind het een prachtig taartje! En het was vast ook een superkaartje :)

Lang leve lieve moeders!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

16

Gefeliciteerd en hopelijk is het zondag zo'n feest dat je gisteren vergeet.
Ook ik kan me helemaal inleven, ongelovelijk h

Groetjes!  Judith

17

He Babs echt mooi geworden hoor je taart. En van het weekend lekker uitgebreid vieren. Ben benieuwd wat je dan maakt.
groetjes Marjon

18

Wat een leukerd! Heb je al die vierkantjes los op botercr

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

19

Dankje voor alle lieve reacties meiden! Ik ga zondag er zeker een groot feest van maken. En ik ga voor het eerst een stapeltaartje maken, dus dat wordt reuze spannend.
Die vierkantjes heb ik dus gemaak met een ribbon cutter, dus repen gemaakt en deze weer doorgesneden (snappen we het nog, hahah). Vierkante uitstekers zou makkelijker en mooier werken. Nu zijn ze soms wat scheef. Ach leer voor de volgende keer!
Dus Bien die vierkantjes staan nu dus ook op mijn lijstje!

Ria, ik heb de vierkantjes niet op de botercreme gelegd omdat ik chocolade botercreme had. Vond dat een beetje eng, want je zal zien dat het er zo doorheen komt! Dus heel dun fondant uitgerold en bekleed. Ging prima!

20

Van harte gefeliciteerd met je dochter !!!!!! Je taart is erg leuk geworden !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

21

Van harte gefeliciteerd!! Mooi en schattig taartje.
en *zucht* het gaat zeker hard!! Ergens zou je toch willen dat ze eeuwig klein bleven...

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

22

Nog van harte. mooi taartje. Veel plezier zondag, hier ook feest.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

23

Gefeliciteerd! Het gaat zeker hard, zeker zo'n eerste jaar. Het taartje is mooi geworden :Y en klinkt erg lekker. Veel plezier zondag!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

24

Wat een lief taart!
En gefeliciteerd met Lotus!

Groetjes Tweety!

25

gefeliciteerd met je meisje!!! Ja ze worden senl groot he over 2 maanden sta ik ook zo emo te wezen is ze alweer 1....

Maar je hebt een mooi taartje gemaakt!
veel feestplezier zondag