Onderwerp: Taartje voor achterneef....
Ineens wordt ik door mijn nicht gebeld omdat haar zoon alweer 16 werd leek het haar leuk de rest van de familie ook eens uit te nodigen.....
Ja leuk maar wat geef je dan aan een achterneef die je wel kent maar eigenlijk ook niet.....???
Dus ik mijn nicht nog maar eens gebeld, joh heb je al taart besteld? nee hoezo? nou vind je het misschien leuk als ik een taart maak voor hem ? Oh kun je dat dan? .....
Uiteindelijk nog even met zijn zusje via de msn gevraagd wat ie nou echt leuk vind ja voetbal dus uiteindelijk dit maar verzonnen. (met dank aan de formule van Tom Poes )
De jarige was zeer blij en verrast dit vond ie schitterend, hij wilde het niet eerder aansnijnden als dat al zijn vrienden er ook waren want die moesten het perse zien.
Toen ie uiteindelijk klaar stond met het mes in de hand zei hij wel..... zonde....
Dus ik: weet je wat pas zonde is, als je hem laat staan todat ie naar je toeloopt!!....
vulling lemoncurd, botercreme, bosvruchtenjam, botercreme en mandarijntjes vrij standaard dus, maar zo lekker.....
Wat me nog steeds wel het meest verbaast is dat iedereen dan later nog even apart naar je toekomt van: hij is ook echt heel erg lekker. (alsof het alleen maar mooi is en verder niet smaakt of zo..........ja duhhhhh )
greetsz KiT