26

Re: prinses jasmine en pokemon.

Ik kan me wel voorstellen dat je een keer iets anders wilt maken, maar deze zijn toch wel weer erg leuk.
Je hebt van die Engelse heerlijk over de top taarten, met veel spuitwerk. Is dat niet een leuke uitdaging?

groeten Annemieke
Cake It

ja wendy ook deze 2 taarten zien er weer waanzinnig uit.
voor dat puzzelen zijn we blij dat we al een workshop bij je gepland hebben want dat willen wij ook heel graag leren.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

28

Wat een toppertjes weer! Jasmine is helemaal super. Je kijkt naar deze taart, doe je ogen dicht en je waant je in een oosters kasteel.......

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

29

die jasmin taart is geweldig groetjes evy 8 jaar

ik functioneer alleen op suiker...

30

Nou ik vind het weer ware kunstwerken hoor.....prachtig

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

31

mascha schreef:

Wauw wen, ik zag die Jasmin-taart net al op je site, en dacht ook ff dat je stiekum aan het werk was ;) (net als Lara, daar dacht ik het ook van).
Ik vind Jasmin echt supermooi!!!!! Pokemon ook een hele leuke taart, en heel mooi maar met dat thema heb ik wat minder.
Is dat de verona green poeder??? En waar heb je die mooie glitters om haar heen (sterren?) van gemaakt???? Ik wil ALLES weten hoor ;)

[bewerkt]: ik zie net dat je al over glanspoeders praat (had even niet alles gelezen, sorry).
Maar wat voor glitters zijn het nou, want dat wil ik toch nog wel weten :D

hihi, dit zijn ze hoor, de marsepein was al lichtblauw gekleurd en die heb ik daarna ingepoederd met glasier bleu edible lustre van sugarflair.
Dacht even, daar gaat mijn hele potje, maar dat viel uiteindelijk erg mee. :D
Voor het marsepeinen middenhartje had ik donkerpaars gekleurd en daar wat disco babypink overheen gepoederd van edable art. Deze gebruik ik wel spaarzaam moet ik zeggen, want dit is die niet opgenomen word in het lichaam maar gewoon het lichaam weer verlaat zeg maar. ;) Hihi Glitter poep. :lol: :+
Gelukkig heb je er maar een heel klein beetje van nodig om een mooi effect te verkrijgen, vooral op een donkere ondergrond.

Annemieke, ik ben vrees ik geen ster in spuitwerk, had al veel moeite met de icing kringeltjes op deze taart. :S Details zoals op deze taart vind ik wel leuk hoor met icing, maar zo'n hele taart.... Brrrr.

32

Oh wat is ze prachtig!!!!!!!!! Ongelooflijk weer.
En ik kan me voorstellen dat sommige beestjes je de neus uit komen maar voor mij persoonlijk kan je ze niet vaak genoeg maken. Ik geniet van ze allemaal!

33 Laatst bewerkt door Koenie (14-10-2007 11:09)

Ha Wen!

Was dat Jasmine die ik laatst bij je in de kast zag liggen? Nou, die heeft de plek gekregen waar ze thuishoort hoor... prachtig... d'r haar zo mooi over de rand van het hart...

De vulling... tja... er zijn er maar een paar bij wie ik het "vergeef" dat de vulling relatief "simpel" is, ;) alhoewel; simpel... moet je eens proberen zo'n vulling bij een bakker in je taart te laten stoppen... staan ze ook met de oren te klapperen hoor...

Een volgende keer biedt je gewoon helemaal geen vulling aan; je hebt het nergens over... en dan ga je eens compleeeeet uit je dak met een overheerlijke "pistache-ananas-met gemalen chocolade-mousse" vulling... Whoehahahahaha, die Koenie toch... :S

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

34

wauw Yasmine is echt een topper!!!
Ga je San en mij nou ook leren zo mooi te puzzelen in november ;):D

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

35

I can show you the world SHINING, SHIMMERING, splendid.
Tell me princess, now when did you last let your heart decide?
I can open your eyes take you wonder by wonder over, side ways and under on a magic carpet ride.
Deze film is echt een van mijn favorieten en Jasmine is echt prachtig gemaakt!!! Heel erg mooi :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

36

Nou je pokeman is toch mooi geworden ondanks je weinig inspiratie had.
Die jasmine is echt geweldig. Die glitterd de taart af!!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

37

Ohhh ben helemaal verlief op Yasmine, en dan op dat hart, ge-wel-dig!!!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

38

Wendy,

Jij bent echt een inspiratiebron voor ons!
Wederom 2 prachtexemplaren.....

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

39

Ze zijn echt weer geweldig!!!
Maar bij die Yasmine taart moest ik even met m'n ogen knipperen.... Jeetje wat is die mooi zeg!!! Die diepte erin... echt super!!!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

40

Yasmine is echt super! De sparkles knallen echt je beeldscherm uit, mooi hoor. De pokemon ben ik niet zo'n fan van :o

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

jeetje wat zijn ze weer super zeg!

gaaf die glitter bij jasmine en zo mooi egaal dat wil ik ook wel leren!
prachtige ogen zal wel weer een ramp geweest zijn.
de pokemon is schattig dat draakje heb ik ook ergens op een kaart langs zien komen.

sas

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

42

Wow Wendy, op je Jasmine taart ben ik helemaal verliefd hihihi je pokemon is ook heel mooi hoor maar mijn voorkeur gaat uit naar jasmine

liefs mell

43

Ooo, Wendy, hoe krijg je het weer voor elkaar! Nou Jasmine steelt de show hoor, wat mij betreft! Echt schitterend, het is half boetseerwerk zo!
Ook de onderkant van Pokemon zo laten doorlopen op het taartkarton vind ik erg origineel! Super gedaan!

Groetjes, Jos

44

Die jasmine vind ik weer een meestewerkje...jij bent zo goed in Disney dingen vangen!

45

Twee wederom geweldige taarten :Y, maar Jasmine springt er echt wel uit :Y, wat is die ontzettend super gepuzzeld!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

46

jasmin is prachtig, die glitters maken het helemaal af!

x

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

47

Wow weer een paar leuke creaties van "onze" Wendy.

Yasmine heeft bij mij ook zeker de voorkeur, maar dat komt omdat ik met Pokemon ook helemaal maar dan ook helemaal niets heb.

Wendy jij puzzelt niet gewoon gewoon plat maar in 3D en dan krijgt alles toch wel weer een extra Dimensie (gek he dat ze het dan nog 3d noemen ;) ).

wederom ook voor deze creaties.........Petje af

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

48

Sapper-de-flap wat zijn ze mooi!
Yasmine op nummer

49

Ik vind ze echt SUPER !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

50

Je blijft ons keer op keer verbazen, Ik vind Yasmine echt geweldig, wat een kleur en wat een glim. Super.

groetjes Wendy

Groetjes Wendy
Wil je meer van mijn taarten zien, kijk dan in mijn album