mascha schreef:Wauw wen, ik zag die Jasmin-taart net al op je site, en dacht ook ff dat je stiekum aan het werk was (net als Lara, daar dacht ik het ook van).
Ik vind Jasmin echt supermooi!!!!! Pokemon ook een hele leuke taart, en heel mooi maar met dat thema heb ik wat minder.
Is dat de verona green poeder??? En waar heb je die mooie glitters om haar heen (sterren?) van gemaakt???? Ik wil ALLES weten hoor
[bewerkt]: ik zie net dat je al over glanspoeders praat (had even niet alles gelezen, sorry).
Maar wat voor glitters zijn het nou, want dat wil ik toch nog wel weten
hihi, dit zijn ze hoor, de marsepein was al lichtblauw gekleurd en die heb ik daarna ingepoederd met glasier bleu edible lustre van sugarflair.
Dacht even, daar gaat mijn hele potje, maar dat viel uiteindelijk erg mee.
Voor het marsepeinen middenhartje had ik donkerpaars gekleurd en daar wat disco babypink overheen gepoederd van edable art. Deze gebruik ik wel spaarzaam moet ik zeggen, want dit is die niet opgenomen word in het lichaam maar gewoon het lichaam weer verlaat zeg maar. Hihi Glitter poep.
Gelukkig heb je er maar een heel klein beetje van nodig om een mooi effect te verkrijgen, vooral op een donkere ondergrond.
Annemieke, ik ben vrees ik geen ster in spuitwerk, had al veel moeite met de icing kringeltjes op deze taart. Details zoals op deze taart vind ik wel leuk hoor met icing, maar zo'n hele taart.... Brrrr.