1

Onderwerp: taart versturen??!!!

Ik kreeg net de vraag van iemand die 1,5 uur rijden van me vandaan woont of ik de taarten ook verstuur??!!!

Mijn reactie was nee dat kan niet maar ze dacht dat ze via een babyforum ooit iemand gehoord had die ze verstuurd.

Hebben jullie daar ervaring mee met versturen?!
Ik vind vervoeren in de auto al eng, of ben ik gewoon een muts!?!

2

Re: taart versturen??!!!

Dan zou je het met een koerier moeten doen maar dat zal wel prijzig zijn denk ik (kun je waarschijnlijk net zo goed zelf even met de auto brengen :D)

3

Of halverwege afspreken?

Groetjes, Marielle

4

Misschien kun je aan een ander forum-lid, die dichterbij woont, de opdracht geven?

Het ligt er natuurlijk ook helemaal aan voor wanneer de bestelling is, maar als je iemand vind die bij de besteller in de buurt woont, en die ook naar T&T komt (mits jij ook gaat natuurlijk)... kun je dan iets afspreken?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

het is pas voor april volgend jaar maar het was een vraag van haar!
en idd als ze dichterbij wil dan kan ik een forummer die dichterbij woont aangeven aan haar!

en de beurs moet ik helaas missen..snif snif..

6

Het schijnt wel te kunnen. Maar ik persoonlijk doe het ook niet. Anders zou ik mijn taarten vanuit Noord-Holland naar Brabant en Frankrijk moet versturen en dat is gekke werk. En je weet ook niet hoe ze ermee om gaan tijdens het versturen.
Ik vind het toch een risico !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Ik heb weleens een pakje voor de buren aangenomen... bleek een taart te zijn...
In een piepschuim doos, ging heel goed, de taart zat er als een huis in.
Maar vraag me niet wat het kost...

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Het zou wel kunnen idd maar dan kom je op een koerier oid uit. Voor het geld dat je dan kwijt bent kun je net zo goed zelf rijden.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

9

Een soort fleurop voor taarten? Als dat maar niet "lekkerop" wordt!! :lol:

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

10

ja dat dacht ik ook al een koerier is duur dus dan mag ze tegen die tijd kiezen of  mij laten maken en benzinegeld betalen of een bakster dichter bij haar kiezen

11

hahaha lekkerop hij is leuk!!!