Onderwerp: traktatie Rachelle
Toch wel spijt van zo'n langenaam op dit moment!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie Rachelle
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Toch wel spijt van zo'n langenaam op dit moment!!!
ontzettend leuk gedaan zeg!!wel aardig groot als ik het zo zie of niet(nooit groot genoeg).mooi hoor!
groetjes danielle
Dat zijn leuke koekjes!! Die tappits zijn mij nog niet gelukt
Hahaha...ja als je dat van tevoren had geweten was Kim ook een leuke naam geweest
Maar ze staat er zo trots bij...geweldig.. !!!
Dit ziet er super goed uit, ging het goed met de koekjes bakken, braken of breken ze niet snel?
Ja... hahahaha, Kim of Bo inderdaad... hihihihihi...
Ze zien er schitterend uit Rianne!
Leuke grootte koekjeslollies.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Heel gaaf en wat kijkt ze blij he.
Wat zijn ze leuk geworden zeg!!! En ja ik geloof dat je allemaal letters zag toen je in bed lag hahahaha
liefs mell
Die zijn mooi. En groot... Zo groot zouden mijn kinderen de lollies ook wel willen hebben.
Misschien wel een lange naam, maar wel voor lieve meisjes (het vriendinnetje van mijn zoontje heet ook Rachelle).
Ontzettend leuke tractatie hoor, volgens mij wil elk kind daar wel op tracteren.
Jessica
Wat een mooie koekjes!!
Hele lieve koekjes. Ik kan me voorstellen dat jij even geen tappits meer doet.
Hahaha...ja als je dat van tevoren had geweten was Kim ook een leuke naam geweest
Maar ze staat er zo trots bij...geweldig.. !!!
Dat vind ik nou ook
Wat een werk Rianne maar wel geweldig leuk! enne proficiat met je prinsesje!
ze zijn prachtig!!!
Wat een plaatjes! (Koekje
super leuk geworden...Misschien wel een idee om mijn dochter Eva te laten trakteren....Maar mijn zoontje Bastiaan niet...hahahaha
Wat een prachtige koekjes zo.... En wat staat ze te glunderen (en jij ook vast wel) mooi hoor.
Super gemaakt!!! En je tappits liggen nu ergens ver weg???? :-D
Als ik dit zie ben ik heel blij met de korte namen van mijn kroost ! Ze zijn wel super geworden !
ze zijn SUPERDEPUBER!!!!!! Ooh wat zal je meisje zich super vinden als ze uitdeelt!
hahaha en de naam.....volgens mij ben je al heel erg gelukkig dat je er geen 30 hoefde te maken
enne denk dat ik dit ga onthouden voor mijn dochters (althans de oudste twee...de jongste moest zonodig van mijn man een lange naam hebben...willemijne... krijgt tzt ook iets leuks, maar geen koekjes met haar naam hahaha)
groet corinne
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie Rachelle