1

Onderwerp: de zoektocht naar lemon curd geeindigd

want ik heb t gevonden, moest wel ff fietsen maar de jumbo had t, nou nog een taart eromheen.
T probleem is een beetje dat ik heel graag wil bakken en oefenen met decoreren, maar ik weet niet voor wie, ga volgende week 1 taart kado doen (mijn 3e pas) en ik ga mijn collega's verblijden met een taart, en dan wordt het stil rondom de oven........

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: de zoektocht naar lemon curd geeindigd

Hoi Lune,

Mag ik een suggestie doen? Een eetlepel lemon curd door de botercreme is eruuug lekker!! Beetje fris zoet/zuur.

Monique63

Carpe Diem !

3

lune schreef:

ik weet niet voor wie, ga volgende week 1 taart kado doen (mijn 3e pas) en ik ga mijn collega's verblijden met een taart, en dan wordt het stil rondom de oven........

Echt niet, want voor je het weet komt er een collega of je een taart wilt maken en daarna iemand via die collega en dan rolt het balletje erg snel hoor!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

ik hoop het, ik vind het zooooooooooo leuk, zeg maar verslaafd al, zeker aan het forum, kijk een paar keer per dag om jullie creaties te bewonderen (en ideeen op te doen)

5

monique63 schreef:

Hoi Lune,

Mag ik een suggestie doen? Een eetlepel lemon curd door de botercreme is eruuug lekker!! Beetje fris zoet/zuur.

Monique63

Helemaal mee eens echt zalig is dat !!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6 Laatst bewerkt door lune (14-10-2007 17:03)

ga ik zeker doen, kan ik er ook mee afsmeren dan?
Voorlopig bakt de oven 2 grote ovenschalen met lasagna :lol:

7 Laatst bewerkt door Pooh (10-12-2007 17:26)

Soms luister ik wel eens naar mijn moeder. Laatst had ze het tussen neus en lippen door over de Jumbo bij d'r vriendje in de stad. Gelijk begon er wat te knarsen binnenin, Jumbo, waar heb ik dat eerder gehoord? Natuurlijk, lemon curd!
Hier in de buurt is geen fatsoenlijke supermarkt te vinden Ja de Deen, "de wat?" Juist die ja, leuke winkel, maar toch niet leuk genoeg want ze hebben geen lemon curd.

Dus straks heb ik eindelijk lemon curd! Helemaal uit Maastricht, wauw. Zou die nog lekkerder zijn?
Bij hoeveel potjes zouden de schokdempers het begeven?

En waag het niet om te zeggen dat ze het in Maastricht bij de Jumbo nou weer net níet hebben.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Yvette,

Als je moeder bij in de Jumbo bij de Mediamarkt gaat kijken daar zouden ze hem moeten hebben. Tenminste daar heeft Luc hem al voor me gehaald!