1 Laatst bewerkt door wendy (13-10-2007 21:00)

Onderwerp: prinses jasmine en pokemon.

Vandaag dus weer twee taarten.
Zo, nu even wat rustiger aan. :D (hihi, ik hoor het mezelf zeggen, nu nog doen ;) :D )

Op zich was ik de puzzelplaten zelf wat zat, maar deze en de zebra van laatst vind ik toch wel weer erg leuk geworden, dus ik stop er toch niet helemaal mee. ;)
Ga alleen wat selectiever worden in de thema's die ik nog uitwerk.
hihi, aanvragen genoeg, dan heb je wel lekker de luxe om dat eruit te kiezen wat je wel graag wilt maken. ;) :D :Y
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UKEG4ICP.jpg

De pokemon taart vind ik uiteindelijk ook wel weer leuk geworden, maar net als bumba is het voor mij een thema dat tot zijn einde loopt. Zo ook met konijntje, die nog 1 keer en dan is dat ook wel klaar. Ik weet het niet, het gaat dan zo veel op werk lijken i.p.v. hobby. En ik doe het toch vooral omdat ik er zo van geniet om wat moois te maken. Dus dan gewoon niet meer maken wat je niet zo leuk meer vind, lijkt mij de beste oplossing. ;)
Ach, bij deze maar de lol gezocht in het door laten lopen van het tafereel op de onderplaat, vind ik wel grappig.
Op het water heb ik blauwe pipinggel gedaan, geeft een mooi effect maar is op de foto niet zo goed te zien.
Mischien wel een leuke tip. :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NR6QAMMD.jpg

De vulling is weer eens aardbeienjam met vanille creme. (sorry Koenie. :o )

2

Re: prinses jasmine en pokemon.

Je had dan misschien geen inspiratie voor Pok

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Weer een paar Toppertjes!!!!! Toch maar nog een keer gauw reageren!!!!!! :lol:  :Y :D  :cool: Nou weer verder met mijn taarten.

Pluk de dag!

4

wat een geweldige taarten maar Jasmine vind ik helemaal een topper met die prachtige kleur blauw......echt super............

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

5

WWWAAAUUUUWWW wat een geweldige taarten weer.

ik kom toch maar eens een curcus bij je volgen.
ik vindt ze echt helemaal goed.

groetjes marlies.

groetjes marlies

6

Hoe tover je het iedere keer weer voor elkaar! Knap hoor. Ze blijven een verademing om naar te kijken.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

7

wouw, wouwer, wouwerst, je hebt ondanks de vaak gemaakte thema's  weer 2 supertaarten van gemaakt, ik wou dat ik jou luxe probleem had..... ik wil zo graag maken maar heb geen gelegenheden :lol: (ik heb er pas 2 gemaakt en neig naar verslaafd)  ik ga er maar een stapeltaart op mijn werk neerzetten met een briefje erbij (ik heb zo'n 50 collega's op de gang en 2500 in het pand, er moet toch 1 opdrachtje uit kunnen rollen????)

Alles goed???? nee 3 fout

8

Wauw vind jasmine PRACHTIG !!!! hoe krijg je die diepte er in ???

Die vullingen moet je toch eens iets aan toen ;)

vind eerlijk gezegt dat gele pica huppelepup (ben naam kwijt) niet je beste creatie, beetje dikke kop haha of is het net als nijntje zijn vader haahahaha ben een beetje flauw geloof ik.......

voorlopig kan ik zelf alleen nog maar een slechte kont van een kat boetseren dus hoor wie het zeg !!! :)

echt super mooi zeg!!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

10

Oh die Jasmine is helemaal geweldig. Ik vind dat zo knap dat je uit een puzzelplaatje toch het idee creeert dat het een 3D versie is.
Geef mij een klein percentage van jou kunnen? of een half procentje.... is ook goed hoor! Hhahaha, ja joh ondanks het feit dat het voor jou de zoveelste is, kan ik er echt om kwijlen.

11

Jasmine ziet er echt wel schitterend uit,zo maken ze ze niet bij de banketbakker.
Helemaal geweldig,ondanks dat pokemon ook niet echt mijn ding is vind ik hem
toch ook wel heel leuk geworden.

groetjes,Natasja147

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Ik blijf genieten van jouw prachtige creaties! Vooral omdat ik steeds weer iets nieuws ontdek bij jouw taarten. Weer zo'n mooie details :Y

groetjes Kim http://www.mijnalbum.nl/Album-VWDN4MEV
Begin elke dag met een stralende lach!

13

ohhh wauw die Jasmine is SUPER echt een plaaatje, de pokemon vind ik ook mooi maar is niet helemaal mijn ding die vechtfilmpjes.

Maar je details zijn weer super!

14

ja hoor Wendy en bedankt......hahahah ben ik blij dat Flora lukt(enigzins)..kom jij met deze Jasmin.......maar eerlijk is eerlijk het is een beauty!!!!!!

TOP gedaan weer meid!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

15

Je puzzel is prachtig! Ik kan niet wachten tot ik de puzzelcursus bij jou ga doen en je het hemd van het lijf kan vragen over jouw kleurgebruik en die 3D-techniek! Van Pokemon heb ik geen verstand, maar ik vind hem erg mooi geworden.

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

16

Tinie schreef:

Wauw vind jasmine PRACHTIG !!!! hoe krijg je die diepte er in ???

Die vullingen moet je toch eens iets aan toen ;)

vind eerlijk gezegt dat gele pica huppelepup (ben naam kwijt) niet je beste creatie, beetje dikke kop haha of is het net als nijntje zijn vader haahahaha ben een beetje flauw geloof ik.......

voorlopig kan ik zelf alleen nog maar een slechte kont van een kat boetseren dus hoor wie het zeg !!! :)

Hihi, ik weet wat he bedoelt hoor, maar die dikke kop heeft ie gewoon. :lol:
Het komt wat vreemd over omdat zijn lijfje wat is ingezakt.
Ik heb deze keer geboetseerd met marsepein. Kun je meteen zien waarom ik liever met fondant boetseer. :D Dat zakt toch een stuk minder hoor. :)

Het blauw van jasmina hweb ik met glans poeder bewerkt waardoor het zo'n mooie kleur werd, de iets grotere glitters op het paarse middengedeelte spat echt van de foto af, dat vond ik zelf erg mooi.
De kringels zijn gele icing die ik met goud beschilderd heb, net als de bolletjesrand onderin. :)

En ja, hoe doen jullie dat nou? Ik bied wel andere vullingen aan hoor, maar ze willen gewoon altijd deze of de abricozenversie met mandarijntjes. Soms ens een chococreme met kersen tussendoor, maar dan houd het wel weer op. :S
Nou ja, kan ik lekker af en toe wat anders voor onszelf maken. :D

17

zoooo echt gaaf,wat mooi

18

wauw je Yasminetaart is echt geweldig =) :thumb: =)
Hij schittert letterlijk en figuurlijk !!!!
Welke soort glitters heb je ervoor gebruikt?
Ooj je heksentaart vond ik super, h

19

wauw jasmine....... wat een succes is dat zeg echt super mooi

20

Geweldig Wendy, vooral je Yasmine vind ik helemaal super, dat randje is zo.... zucht...

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

21

tjonge, jij maakt alleen maar prachtige taarten..eh... ik dacht dat het je werk was maar het blijkt dus een hobby te zijn... of is je werk je hobby ;) wat zijn ze prachtig zoals gewoonlijk... en ja; ik kom zeker een keer een workshop bij je volgen zodra ik wat meer zelfvertrouwen heb..;)
ik geniet elke keer weer van alle details! prachtig en woah; de glans, glitter, jawel ik ben een kraai, eh.. ekster?!

ik functioneer alleen op suiker...

22

Prachtig weer gemaakt Wendy!!! Ben vooral weg van Jasmine! Pickachu heeft gewoon op z'n kop gekregen van dat ander (mooi gemaakt) beest. Weer 2 W.O's voor je lijst!!

23 Laatst bewerkt door mascha (14-10-2007 00:17)

Wauw wen, ik zag die Jasmin-taart net al op je site, en dacht ook ff dat je stiekum aan het werk was ;) (net als Lara, daar dacht ik het ook van).
Ik vind Jasmin echt supermooi!!!!! Pokemon ook een hele leuke taart, en heel mooi maar met dat thema heb ik wat minder.
Is dat de verona green poeder??? En waar heb je die mooie glitters om haar heen (sterren?) van gemaakt???? Ik wil ALLES weten hoor ;)

[bewerkt]: ik zie net dat je al over glanspoeders praat (had even niet alles gelezen, sorry).
Maar wat voor glitters zijn het nou, want dat wil ik toch nog wel weten :D

Mijn website: Presentaart

24

Yasmine is met recht SCHITTEREND en ook de pokemon is leuk. Daar vind ik vooral het randje langs het water leuk en oh...dat ie zo doorloopt!!

Je hart fluitsert, luister goed!

25

Wat zijn ze weer mooi. Ben ook weg van Yasmine, die kleuren! Ben blij dat ik ook een keer bij je mag komen puzzelen!!

Kan me zo goed voorstellen dat je met bepaalde thema's helemaal klaar ben. Ik zie het al aan mezelf, vind het zo leuk als ik iets mag maken wat ik nog nooit gedaan hebt, terwijl ik Bumba nu ook wel gezien heb.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!