Onderwerp: hulp gevraagd...hoe zand (gekruimeld biscuit) vast te plakken
wil graag een strandtafreel maken met zand van gekruimeld biscuit en nou vraag ik me af waarmee je dat vastplakt aan het marsepein?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hulp gevraagd...hoe zand (gekruimeld biscuit) vast te plakken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wil graag een strandtafreel maken met zand van gekruimeld biscuit en nou vraag ik me af waarmee je dat vastplakt aan het marsepein?
misschien kan je het proberen met een lichte kleur jam of een dun laagje botercreme.succes!!
groetjes danielle
Hoi Lune,
Ik heb laatst ook biscuit verkruimeld en als zand gebruikt. Ik had een kwastje in het water gedoopt, zodat het een heel klein beetje vochtig was en toen de marsepein ermee bestreken en daarna meteen de biscuit erop gestrooid. Dit was wel aan de bovenkant van de taart, maar het bleef mooi zitten.
een dun laagje botercreme op je marsepein of fondant smeren en daar kan je het op strooien.
Als je geen zin hebt om veel koekjes te verkruimelen kan je ook kruimelbodemmix (dr. oetker) kopen. Dan is het al kruimelig
Hoi Lune,
Voor het "zand" dat ik wilde bij de bruidstaart voor mijn neef Pim,heb ik lichtbruine basterdsuiker gebruikt. Dit was erg makkelijk in het gebruik,scheelt je koekjes kruimelen en is ook nog wel lekker! Misschien een idee?
Groetjes,
Nicole uit Haarlem
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hulp gevraagd...hoe zand (gekruimeld biscuit) vast te plakken