1

Onderwerp: Een lekkere vulling?

Ik heb de taart nu in de oven staan en morgen ga ik hem vullen.

Zou 1 laag bbr met een laagje aardbeienjam/verse aardbeien en een laag met een beetje bbr, een laagje gesmolten chocolade lekker zijn?

Dit is de tweede keer dat ik een taart ga vullen dus ik weet nog niet zo goed de lekkere combinaties. :D

2

Re: Een lekkere vulling?

lijkt met heerlijk, er is een vullingen lijst in omloop hier, zou alleen effe niet meer weten wie hem gemaakt heb maar misschien kun je even zoeken via de zoekfunctie. Heb die lijst zelf al vaak gebruikt en vul hem nu gewoon aan als ik iets tegen kom...
succes met je taart !

Pas op met de gesmolten chocolade dat hij voldoende afgekoelt is !! Ik storte hem veel te heet er over en alles smolt en vermengde zich met elkaar ;(

3

Re: Een lekkere vulling?

bbr kun je bijna met alles combineren. Ik (en anderen hier :) ) vinden het lekker om iets zoets af te wisselen met een iets frissere vulling omdat het anders zo'n heel zoet geheel wordt.
Bijvoorbeeld geen aardbeienjam, maar 4-vruchtenjam die is wat frisser van smaak.
Maar smaken verschillen. Vaak is het gewoon proberen, proberen, proberen...
Ik had laatst een biscuit met koek en speculaaskruiden gemaakt, die gevuld met een laag botercreme met verkruimeld speculaas en amandelessence en 1 laag 4 vruchtenjam. Ik vond het een hele aparte combinatie, maar hij was echt h

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties