Onderwerp: Mijn eerste
Nijntje....poeh dat beest is nog lastig....Ik zie wat er volgende keer anders moet, maar voor nu vind ik hem wel goed.....
vulling aardbeienvlaaivulling met choco botercreme en chocovlokken...
www.taartenmeer.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nijntje....poeh dat beest is nog lastig....Ik zie wat er volgende keer anders moet, maar voor nu vind ik hem wel goed.....
vulling aardbeienvlaaivulling met choco botercreme en chocovlokken...
Leuk geworden hoor!!! Ik ben al helemaal niet zo`n boetseerder, dus ik vind het geweldig geworden.
Jessica
Meid ik vind hem lijken hoor! Dat beertje lijkt supergoed zelfs.
Schat van een taart!
Nijntje lijkt een beetje op... d'r vader!!!! Hm... wil eigenlijk nooit "minder" commentaar geven... vat het alsjeblieft ook niet zo op, Saskia... want ik vind de taart wel heeeeel mooi!
Het beertje is superlief (net echt !!!!) de kleuren zijn mooi, leuke vlaggetjes en pakjes... en de vulling is om te smullen... chocovlokken, hoe kom je er op... gewoon zo erdoor? Of fijngemalen????
harstikke leuk.
Nijntje lijkt een beetje op... d'r vader!!!! Hm... wil eigenlijk nooit "minder" commentaar geven... vat het alsjeblieft ook niet zo op, Saskia... want ik vind de taart wel heeeeel mooi!
Het beertje is superlief (net echt !!!!) de kleuren zijn mooi, leuke vlaggetjes en pakjes... en de vulling is om te smullen... chocovlokken, hoe kom je er op... gewoon zo erdoor? Of fijngemalen????
nee hoor Koenie ik vat het niet zo op......ze lijkt inderdaad op dr vader.....hahahahaha.....
ik heb de chocovlokken zo op de choco botercreme gegooid.....lijkt me wel lekker...
ik hoor het morgen....
Oooh, wat een rotkonijn om te maken he Saskia?!
Ik heb haar ook al een paar keer vervloekt...:grr:
Maar goed, oefening baart kunst!
Je taart is hartstikke leuk! Super hoe die ballonnetjes en cadeautjes eruit zien en je beertje natuurlijk ook. En de rest natuurlijk!
Ik vind hem mooi geworden hoor !! mijn eerste boetseer werk was een stuk slechter !!!!! (en moet nog maar zien hoe veel beter ik ga worden in de toekomst )
Ziet er verder mooi uit !
Ja dat beest is een rampenplan, ik ben er ook mee aan het stoeien geweest donderdag.
De taart ziet er verder harstikke goed uit!! Mooie kleuren ook!
Geweldige taart, maar is die naam goed gespeld? Lijkt me zo lullig als het om een opdracht gaat... Meestal wordt het geschreven als Bridget, maar misschien is het een bekende van je, dan heb ik niks gezegd...
Geweldige taart, maar is die naam goed gespeld? Lijkt me zo lullig als het om een opdracht gaat... Meestal wordt het geschreven als Bridget, maar misschien is het een bekende van je, dan heb ik niks gezegd...
nee de naam klopt..Ik heb het even gecheckt want ik had het ook in mijn hoofd met een "d"...maar de vader heeft bij het aangeven een foutje gemaakt..hahahaha..dus nu is het een "t
IK vind het een lief taartje hoor en het is duidelijk een nijn! Britget zal er blij mee zijn!
enne leuk zeg zo'n vader die de naam verkeerd aangeeft ik denk dat ik gek zou worden!
Het is duidelijk een Nijn. Super taart!!! Leuke attributen erbij!
Had vandaag ook een Nijn taart, dus ik kan er ook over meepraten. Valt echt niet mee dat konijn. Maar je taartje ziet er mooi uit hoor!!
Haha..vaders in de stress bij de aangifte...hij zal de eerst en de laatste niet zijn!! (zo heet mijn moeder Pieternel ipv Petronella...) Afijn, ik dwaal af! Nijntje lijkt altijd zo eenvoudig en dat maakt haar juist zo lastig! Ik vind d'r leuk! Weet je waar ik nog iedere keer et verbazing naar kijk? Die letters! Ik heb ze nog niet een keer heel uit de vorm gekregen....
Nijn is het inderdaad nog niet helemaal, maar al een heeeeel eind in de goeie richting! Dat is ook zo verschrikkelijk lastig bij bestaande figuren !
Het decoortje voor Nijn is helemaal leuk en lief!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste