1

Onderwerp: rampentrein!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MKYRGKOM.jpg

moest een taart voor 60 personen maken voor een 60-jarige die erg gek is op treinen. afleveren in een museum in buren, dus wilde ik wel iets speciaals. heb basis (taart bekleed met marsepein) laten maken door de bakker, thuis zelf versiert. bel ik op om te melden dat de taart gehaald kan worden... is het pas voor volgende week!! ik weet het zeker dat ze voor dit weekend besteld had, maar daar heb ik nu niks aan. taarten dus bij vriendin in de vriezer en wil het er deze week niet meer over hebben....ben benieuwd hoe ze er volgende week uitkomen, iemand een tip om ze niet zo te laten zweten?

groetjes
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

2

Re: rampentrein!

Ik heb eens gelezen dat ( ik geloof dat het wendy was) een bakster de ventilator ervoor zette. Lijkt me wel een goede zet!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

3

och jee, wat vervelend zeg.. maar hij is wel leuk geworden.
met invriezen heb ik geen ervaring.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

4 Laatst bewerkt door Tinie (12-10-2007 21:24)

Nouja......... denk je in een gat te wonen waar niemand zich voor taarten bakken interesseert..... zie ik een dorpsgenoot van me voorbij komen (en geen flauw idee wie het is :) )
ZIt ook nog eens in de foto map te bladeren......... zie ik een AGA !!!!!!! Toch ook nog geen AGA bezitter he ???! want dan ga ik gillen, waarom ken ik je niet ???????

P.s. leuke taart trouwens mooi geworden hij komt vast goed uit de vriezer .......

5

ik kreeg de tip van Wendy om hem een dag van te voren uit de vriezer te halen en in de koelkast te ontdooien en na 12 uur eruit te halen en zo op kamer temperatuur te laten komen.

Bij mij ging het goed, bambi heeft flink gezweet maar was keurig droog een dag later!

enne leuek taart alleen balen van die week te vroeg...

6

Ooooo wat balen... gadver... wat vind ik dat rot voor je!

Het zijn prachtige taarten geworden, zo leuk met die rails, de trein en wagonnetjes...
Het gaat best goed komen met het ontdooien, de ventilator is een goede tip, maar als je ze een dag van tevoren uit de vriezer, in de koelkast laat ontdooien en een paar uur voor het afleveren eruit haalt, moet het ook goed lukken hoor!

Succes!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Kartonnen doos o.i.d eroverheen wil ook wel helpen. Daar trekt het vocht in.
Super taarten trouwens. Weer iets wat ik moet onthouden. Alles zwart op wit laten zetten via e-mail!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

8

He dat is vervelend. Doe je zo je best, regel je vanalles en dan dit.
Dat invriezen heb ik nog geen ervaring mee, maar lees hier regelmatig op het forum dat het goed kan. Dus heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

9

ohhhh dat is balen zeg. sorry heb helaas geen tip voor je
Maar vind hem wel mooi geworden

liefs mell

10

Kan me voorstellen dat je even moest slikken toen je aan de telefoon zat, wat een drama. Maar goed, zo te horen kan je hem invriezen en komt het helemaal goed. Het zijn in ieder geval prachttaarten!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

11

Ze zijn erg leuk geworden, ik hoop dat ze mooi uit de vriezer komen ;)

12

Dat heb je met treinen...die zijn altijd te laat...Daar hadden die mensen natuurlijk op gerekend en hem dus te vroeg besteld, zodat hij op tijd zou zijn...begrijp je het nog? Zonder gekheid: het is wel vervelend en hoop dat hij er net zo mooi uitkomt als dat ie erin is gegaan!!

Je hart fluitsert, luister goed!

13

Vervelend hoor! Help je hopen dat deze goed uit de vriezer komt.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

14

He, wat super vervelend! Ze zijn wel ontzettend leuk.
Hopelijk gaat het helemaal lukken met de tips van de anderen!

15

Ik kan me voorstellen dat je baalde, moet je maar zo denken "heb ik volgende week een makkie"

De taarten zien er trouwens prachtig uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

ze zijn super mooi geworden....en als je je taarten op tijd uit de vriezer haalt is er geen probleem hoor....komt helemaal goed met de tips van mijn voorgangsters....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

17

Wat een verhaal! Succes met ontdooien en met de tips hier komt het vast wel goed! Het zijn super taarten geworden!!!

18

Morgen is het zover! Ik hoop zo voor je dat ze het overleefd hebben! Maar ik denk het wel hoor! Rustig op eem koud plekje laten ontdooien en niet te vaak gaan kijken, ze zullen best even zweten, maar daarna zien ze er vast weer prachtig uit...!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

19

de taarten zijn opgehaald en ze waren razend enthousiast! kreeg ook nog een leuke fooi. inderdaad de taarten laten ontdooien in de koelkast en na een uur of 10 in de badkamer (was de koudste plek in huis). absoluut geen zweet! ik weet nu dat het kan, en zal het zeker vaker doen als ik eens in tijdnood zit.

groetjes
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]