Onderwerp: Beter goed ge(jat),eh...geleend,dan slecht...deel 3!
Taartje nummer 3 is een vervolg op de Nijntjetaart die een poosje geleden ingestuurd heb voor de 1e verjaardag van Julia! Die viel erg in de smaak bij de papa en mamma van Julia! De echte 1e verjaardag van Julia zou uitgebreid gevierd worden in een R'dams restaurant,maar daar wilde ze alleen appeltaart serveren a 4 euro per punt. Met zo'n 35 gasten in het vooruitzicht,dachten de papa en mamma al snel aan mijn taarten en gelukkig mochten ze hun eigen gebak meenemen van het restaurant!
Zie hier het resultaat:
Vanwege het naderende examen had ik gezegd dat het "slechts" een 30x30 puzzeltaart zou worden,maar het begon halverwege de week toch te kriebelen en al snel was de 3d Nijntje "geboren"! De taart werd zeer enthousiast ontvangen,en ook alle genodigden vonden hem erg leuk! Zelf zie ik natuurlijk als kritische kijker alle niet strakke hobbels,de niet doorlopende(en niet aansluitende!) randjes etc,etc,maar eerlijk gezegd had ik een jaar geleden niet durven dromen zo'n taart te kunnen maken,dus er zit verbetering in!!
Dank jullie wel weer voor het kijken en tot bij nr4??
Nicole uit Haarlem!
P.s. Sorry Koenie, hoe kan ik het vergeten...1 laag Jonker fris kersen en 1 laag Monchou/slagroom/bastognekruimels!
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!