Onderwerp: Beter goed ge(jat) eh...geleend,dan slecht...deel1!!
Hoi allemaal,
De kindjes hebben al sinds woensdag herfstvakantie(!!) en mama zit vlak voor een groot examen,maar op de valreep voordat de studiedruk echt moet worden opgevoerd,nog een laatste serie van 4 taartjes in opdracht!
Zie hier deel 1:
Mijn allereerste ganache taart ooit! De papa van klasgenoot Teun is gek op chocolade en marsepein,dus graag een combi van die 2 namens de mamma! Het werd een chocobiscuit gevuld met 1 laag kersen Jonker Fris en 1 laag slagroom/oreo cookies.
De allereerste ganache laag was werkelijk uit een boekje,dank zij de supertips van Lara en haar site,tot.....ik het druiprek optilde om wat choco aan de onderkant af te vegen en de bovenkant van de taart tegen het keukenkastje duwde......@#$#%$&^!!
Toen begon de zoektocht naar die eerste,prachtige laag choco,maar dei kwam helaas niet meer terug. Ik zal de details besparen,maar ipv 2 lagen ganache,eindigde ik met wel 4 lagen!
Enfin,de papa van Teun krijgt nu nog een chocovernevelde blik in z'n ogen op het schoolplein als hij me ziet,en verheugt zich nu al op z'n verjaardag volgend jaar,haha!
Groetjes, en op naar taartje nummer 2!
Nicole uit Haarlem X
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!