1 Laatst bewerkt door SimoneB (12-10-2007 11:49)

Onderwerp: Mijn allereerste probeersels!!

Nou... pfft... dat viel nog niet mee moet ik zeggen...:) Vorige week voor de eerste keer in aanraking gekomen met taarten versieren en vandaag dus voor het eerst zelf wat gemaakt. ik dacht eerst met kleintjes te beginnen, maar ik weet achteraf niet of dat nou makkelijker is of niet. Ik vond het tegenvallen!!! Ik had een hartvormig cupcakeje gemaakt en de rest is rond. In papieren vormpjes gedaan zonder nog in een andere vorm te doen. Ik heb inmiddels al ergens anders gelezen dat ze daardoor een beetje plat kunnen worden (dat was ook inderdaad het geval!)
Nou hier zijn ze dan... zal wel niks bijzonders zijn in jullie - ervaren - ogen... maar ik vind ze wel leuk! :)
http://www.junglefrog.com/coppermine/albums/userpics//taartje2.JPG
http://www.junglefrog.com/coppermine/albums/userpics//taartje1.JPG

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

2

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Ziet er toch heerlijk uit??!!!!! Vooral prachtig gefotografeerd mijn complimenten!!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

3

Re: Mijn allereerste probeersels!!

ik vind ze leuk geworden en ja weet niet of het een makkelijk begin is zo klein :)
gauw iets groters proberen dan weet je het..........

4

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Zien er heel leuk uit! En heel mooi gefotograveerd! Prachtig, dat kan zo in een tijdschrift!

5

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Ik denk dat het er aan ligt of je van echt klein friemelen houdt of niet...ze zien er prima uit! En inderdaad die onderste kan zo in een tijdschrift.

Je hart fluitsert, luister goed!

6

Re: Mijn allereerste probeersels!!

De cakejes zien er prachtig uit!! De foto's zijn, zoals ook al eerder gezegd, PRACHTIG!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!! Ik ga morgen een groter exemplaar bakken! Kijken of dat beter bevalt...

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Ze zien er uit om.....op te eten!!! Erg leuk geworden!!

9

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Mieke Verheij schreef:

Ze zien er uit om.....op te eten!!! Erg leuk geworden!!

:) Ik kan je verklappen dat ze al op zijn... En ja, ze waren lekker!! Joechee!!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

10

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Wat een schatjes!

11 Laatst bewerkt door karentje (08-10-2007 21:03)

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Jij bent de fotografe van junglefrog ?
Al erg mooie producties gedaan. Ik had het daarstraks al zitten bekijken. Met de foto's zal het al helemaal goed zitten!:) (hihi, waarschijnlijk...)
En ze zijn mooi geworden alleen inderdaad nog een beetje aan de platte kant,als ik zo vrij mag zijn. :O Dat komt de volgende keer helemaal goed.
Ik benieuwd naar je grotere versie's :Y

12

Re: Mijn allereerste probeersels!!

karentje schreef:

Jij bent de fotografe van junglefrog ?
Al erg mooie producties gedaan. Ik had het daarstraks al zitten bekijken. Met de foto's zal het al helemaal goed zitten!
En ze zijn mooi geworden alleen inderdaad nog een beetje aan de platte kant,als ik zo vrij mag zijn. :O Dat komt de volgende keer helemaal goed.
Ik benieuwd naar je gotere versie's :Y

Ja, ik ben de fotograaf van Junglefrog... Dank je voor het compliment... Ik vind het ook vreselijk leuk om het behalve te bakken ook te fotograferen dus dat is twee vliegen in 1 klap!! En ja... veel te plat..:( Nou ja, het smaakte evengoed wel... Als de grote wat wordt, komt ie ook hier! :D

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

13

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Ze zullen ongetwijfeld net zo lekker smaken als ze in beeld worden gebracht.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

14

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Ja zie je.... reageer ik net nog op je bericht waarin je je voorstelde... zie ik hier al twee supergave exemplaartjes voorbij komen!


En mensenkinderen, wat een prachtige foto's.... is u ook te huur...?  ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Haha...! Ja hoor, ik ben ook te huur! :D

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

16

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Vindt ze wel heel mooi hoor :Y

Groetjes Tweety!

17

Re: Mijn allereerste probeersels!!

ze zien er leuk uit....en vooral heeeel lekker....en de foto's zijn inderdaad prachtig....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

18

Re: Mijn allereerste probeersels!!

hahahaha...dit noemen mijn man en ik altijd "living-foto's" mijn man heeft er ook een handje van om alles (lees: eten) zo mooi mogelijk op de kiek te zetten...maare ziet er helemaal goed uit. Vooral die mer de framboosjes...mjammie

groet corinne

Groet Corinne

19

Re: Mijn allereerste probeersels!!

Ze zien er heerlijk uit, ook al zijn ze nog wat plat en inderdaad: super gefotografeerd :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

20

Re: Mijn allereerste probeersels!!

De hartjes zien er heerlijk uit. Heel leuk gedaan met die chocolade letters en de overvloed van hartjes. En natuurlijk heel mooi gefotografeerd!

Groetjes Maaike
www.lekkerenzoet.nl

21

Re: Mijn allereerste probeersels!!

nou ben ik wel heel erg benieuwd zeg!!!! Ik krijg de fotos niet te zien?? :(

22

Re: Mijn allereerste probeersels!!

O wat ben ik ook aan het prutsen!! Ik kan beter niet meer mijn website opschonen want ik haal allemaal dingen weg die ik niet weg moet halen! Sorry... het is inmiddels weer verholpen! Ze staan er weer!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

23

Re: Mijn allereerste probeersels!!

:D precious!!!!