1

Onderwerp: weer een beginner

Hoi, ik ben Monica. Ik ben bijna 38 (9 okt) en ben getrouwd met Christiaan (vwchauffeur) en heb 2 kinderen, Michael van 5 en Kayleigh van 1,5.
Ik ben op deze site gekomen door Judith. Zij liet een paar taarten zien aan iemand en ik was nieuwsgierig O-) . Door deze site heb ik dus ook de kriebels gekregen. Inmiddels wat besteld en 1 taartje gemaakt. Moest helaas even snel en dan is dus de deegroller nergens te vinden (inmiddels wel). Ondanks dat alleen maar meer kriebels gekregen. Omdat ik partime werk moet ik dit vaak in de avonduren doen. Ik ga komende week alsvast voorbereiden voor mijn verjaardag. Ga op de zaak mijn 2e baksel neerzetten. Ik moet ook nog een klein taartje bakken voor mijn collega die glutenvrij moet zijn.

Ik zal misschien niet actief posten maar ik bekijk wel alles zo veel mogelijk ook om te leren.

groetjes en bak ze!

groetjes monica.
mijn album

2

Re: weer een beginner

Hoi Monica, ook van harte welkom hier op het forum!! En wat leuk dat je via een andere forummer hier gekomen bent!!
Ben trouwens heel benieuwd naar je 2e baksel ;), laat je hem wel zien? :-)
En in de avonduren is goed te doen hoor, ik begin altijd ruim van te voren (zoals velen hier) met freubelen van dingetjes zodat ik neit in 1x alles tegelijk moet doen want ja dan zijn het wel veel uren....
Veel sukses en plezier hier met lezen en snuffelen op het forum! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Hoi Monica,

welkom! En leuk dat je je ook aangemeld hebt! Ik hoop toch dat je zoveel mogelijk laat zien wat je gemaakt hebt... zodat wij ook kunnen kopieren van jou ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Hoi Monica,
Sorry hoor, ben ik de "schuldige" :o
Gezellig een medebakster in de buurt te hebben,
wellicht dat we samen nog eens wat kunnen bakken,
of samen naar een workshop ofzo?
Ik ben benieuwd wat je er allemaal van maakt,
maar met jouw creativiteit zal het wel gaan lukken!
Oja, GEFELICITEERD trouwens, vanmiddag helemaal vergeten :o

Groetjes!  Judith

Hoi Monica,

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.  En leuk dat je ook "hooked" bent.  Gewoon lekker veel bakken, snuffelen op de site hier en niet vergeten je creaties te laten zien, he.

6

Monica,

Van mij nog gefeliciteerd met je verjaardag, en tevens welkom op deze forum ;)

Groetjes Tweety!