Onderwerp: wie van de drie?
Was toch niet tevreden. En wat vinden jullie nu uiteidelijk?
De middelste voor op de taart?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wie van de drie?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Was toch niet tevreden. En wat vinden jullie nu uiteidelijk?
De middelste voor op de taart?
Hallo Marjon
Ik vind ze allemaal mooi
Maar als ik moest kiezen ging ik voor de middelste
Jep!! De linkse is papa KoNijn en de rechtse is de grote broer van KoNijn die aan bodybuilding doet! Maar wel goed gelukt hoor. Dat beest is mij nog niet gelukt. Heb ooit een aantal pogingen gedaan en toen maar gesloten tot een andere taart
Aaaaah, dit is een goed voorbeeld van "oefening baart kunst".
De middelste is perfect...
Gefeliciteerd!
Groetjes,
Efje
Middelste!!! Ik ga vanavond aan de slag met Nijn, moed zinkt me nu al in de schoenen!
De middelste hoor! Die lijkt perfect. En de rest is gewoon familie!
jaa de middelste das de goede en de rest is de familie hoor wellicht kun je die ergens bijpluggen.
echt goed gedaan
Ja ik vind de middelste ook het meest lijken. En inderdaad oefening baart kunst want dat was de 3de die ik gemaakt heb.
Nou zaterdag of misschien vrijdag avond kan ik de hele taart showen.
De middelste lijkt echt het meest op Nijntje! Prachtig!
Jep!! De linkse is papa KoNijn en de rechtse is de grote broer van KoNijn die aan bodybuilding doet! Maar wel goed gelukt hoor.
Hahahahaha helemaal mee eens
Ja de middelste is super !!:Y
Om dan ook nog maar een reactie te geven...ik zou ook voor de middelste gaan!
Man o man wat een lastig beest is dit toch. Ik had er eergisteren eentje gemaakt en die voldeed niet aan mijn eisen, dus maar weer in elkaar gedaan en vandaag weer eens mee bezig gegaan. Hij is niet helemaal zoals ik had gewild, maar er komen nog zoveel andere dingen bij dat ik het hierbij laat.
Maare jouw middelste ziet er helemaal goed uit!!
Weet wat je doorgemaakt hebt, heb net ook Nijn gemaakt, wat een drama die oren!!! Zijn de oren weer goed, heb je weer een deuk in haar gezicht gemaakt!?!?! Maar ze staat onder de stolp te pronken, heb wel het idee dat ze het boek van Sonja Bakker moet kopen. Kan hem niet showen, ontvanger kijkt wel eens in mijn album en wil het wel een verrassing houden voor zondag
de middenste!
nu zie ik ook het verschil met de andere: de echte Nijn (precies een line-up op het politiebureau) heeft een wat ronder kopje dan de andere twee. Maar als je ze nu niet met drie op een lijn zou zetten: allemaal goed gemaakt!
Ik vind ze allemaal erg leuk,maar ik zou voor de middelste gaan !!!!
ik sluit me aan bij de rest...de middelste is helemaal goed...Ik ben er ook met een bezig...wat een lastig ding is die nijntje...pffffffffffffffff.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wie van de drie?