Onderwerp: varkens brownies
Omdat er toch wel veel mensen kwamen op de verjaardag dus heb ik er nog een paar brownies bij gebakken (eigenlijk 6, maar een kwam in 100 stukjes uit het vormpje, dus moest ik hem helaas opetene )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » varkens brownies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Omdat er toch wel veel mensen kwamen op de verjaardag dus heb ik er nog een paar brownies bij gebakken (eigenlijk 6, maar een kwam in 100 stukjes uit het vormpje, dus moest ik hem helaas opetene )
aaaaaaah schattig....die zijn zoooooooooooo lief!!!!
Ah wat een schatjes!
ik wil ook in de chocolademodder rollen............ze zijn heel leuk
Ooh die zijn super! Echt ontzettend leuk geworden!
Wat een straf...
Hihihi...
Geweldige modderworstelaars!!!
Hahaha ze zijn leuk!!! En tja als iets in 100 stukjes gevallen is kan je dat natuurlijk niet meer aanbieden.
heel erg leuk..en wat een origineel idee....ga ik onthouden...
Wat een sweetiesssssss
Wat geinig die in de modder spartelende varkentjes!
IK WORD NIE GOED!!!!!!!!!!!!! De ene na de andere fantastische creatie komt uit je vingers!!!! Ook dit vind ik een giga leuk idee zeg!!!! ( Ben helemaal niet jaloers op je hoor?!?). . . . . . .
Ohhhhhh.......die varkentjes!!!!! Ze zijn geweldig!!! Ziet er helemaal top uit!!!
ik kan van jou ook heeeeeeeeeel veel leren dinsdag avond bij Koenie, ZE ZIJN ECHT GEWELDIG die varkentjes, leuk zo in de modder(chocola)
heel leuk en ze zullen zeker lekker geweest zijn
echt goed gevonden ...ze zijn grappig, snoezig en ben er zekervan lekker!!
oooohhhwww, wat een schatjes! Om op te vreten!!
Heel origineel en leuk gevonden!
... dat zelf opeten moet zeker tegen gevallen zijn
helemaal te gek die varkentjes
ik zeg tegen mijn zoon ook altijd, eerst even proeven . . . .
nooit aangedacht om zo een brownie te versieren.
Dat moet een heerlijk modderbad zijn geweest! Goed gevonden! Dat gaan we hier terugzien...
Wat leuk bedacht zeg !!!!!!! Was je jarig ? Zoja als nog gefeliciteerd !!!!!
haha...altijd erg jammer die gesneuvelde cakejes,maar ook zonde om ze zomaar weg te gooien dus dan is opeten ook de beste optie!!
ze zijn echt super leuk!!!
groetjes danielle
oohh ze zijn echt super lief zeg!! Ze doen me aan het spelletje biggen denken!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » varkens brownies