1

Onderwerp: Wat staat er in jullie keukenkastje?

Ik heb nog maar enkele taartjes gemaakt, maar ik ben wel erg nieuwsgierig wat er allemaal in jullie keukenkastje staat mbt de 'taartelarij' enzo.
Er is zo gigantisch veel te koop, maar je hebt natuurlijk in principe niet veel nodig. Wat zijn jullie favoriete hulpmiddeltjes? 

Alvast bedankt,
Dette

PS Moderators; ik weet hoe vervelend het is als iemand voor de zoveelste keer een topic met hetzelfde onderwerp opent, dus verwijder het maar als het nodig is! Ik kon met de zoekfunctie niet zo snel iets vinden.

2

Re: Wat staat er in jullie keukenkastje?

Ik kan niet zonder: taartzaag, smoother, kunstof roller (de grootste) en Ikea draaiplateau!!!
Groetjes Wendy

3

yinlisa schreef:

Ik kan niet zonder: taartzaag, smoother, kunstof roller (de grootste) en Ikea draaiplateau!!!
Groetjes Wendy

Die wil ik ook niet meer missen nee. Met de rest van de spulletjes die ik heb, staat het inmiddels ook al niet meer in mijn keuken, maar in een grote afsluitbare curver, want de lade puilde uit! :lol:

Groetjes, Marielle

4

Heb ik nog een tip........kijk eens bij de kringloop of tweedehandswinkel in de buurt, daar heb ik een draaiplateau vandaan en wat bakblikken voor weinig

Alles goed???? nee 3 fout

5

tafelzeil, pvc pijp om te rollen, taartzaag, draaiplateau, sugar shaper en inmiddels heb ik al zo veel andere dingen, twee keukenkastjes vol en daar kan ik inmiddels ook niet meer zonder, maar ben ook met de basics begonnen, de rest komt vanzelf

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Er staat niets in m'n keukenkastjes, maar waar ik niet zonder kan is bakpapier. En ook dat ligt niet in de keuken. Voor de rest doe ik het nog steeds met de gewone huis tuin en keuken spullen.

7

haha tuinspullen, Neeltje, ik zie je al bezig met een grote hark, of met en snoeischaar de fondant snijden ;)

8

Heel veel inspiratie

In de keukenkastjes veel resultaten van spuit en uitsteekwerk

Alles anders ergens anders
mix voor biscuit en botermix in goed afsluitbare box boven
uitstekers etc ook in boxen

en geloof me je moet toch eens met je buuf gaan praten of zij geen ruimte over heeft

cateren is ook gebakjes maken :)

9

Ik geloof toch dat ik maar een smoother ga aanschaffen, ipv steeds weer andere leuke uitstekertjes enzo.

Hihi, die tuinspullen lijken me ook wel wat voor een taart als je lekker gefrustreerd bent ofzo. Lekker erop in hakken!

10

Keukenkastjes? Euh, ik heb een hele grote kunststof bak waar alles in zit en als ik eerlijk ben, die zit best wel erg vol. Ook heb ik nog een grote goed afsluitbare bak voorde marsepein en een klein doosje met van die verdeelvakjes voor kleine dingen zoals kleurstofpotjes, spuitmondjes en plunger-uitstekers. Wat ik allemaal heb? Nou, je kan beter vragen wat niet. Veel uitstekers, mijn uitrol-tafelzeiltjes, rollers, tappits. Pfft, te veel in ieder geval, want ik moet een grotere kist.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

ik heb 2 kastjes vol en mn ovenla
en een half gootsteen kastje met bak blikken en nog in de kelder een krat met bakblikken die ik niet zo vaak gebruik
maar ik kan ook wel 3 kastjes vullen :S:D

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

12

Volgens mijn lief staat er niks meer ìn mijn keukenkastjes... het staat

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

nou ik ben ook weerbegonnen foto"s volgen nog
maar die ribboncutter is mega handig

cateren is ook gebakjes maken :)

14

ik heb alles in een soort dressoir gedaan van ongeveer 2 meter breed :D :D dankzij de hebshop begint het hier nogal uit zijn voegen te groeien :D :D
Maar de tip van eus(ikke) om een knifescribertool te bestellen was goud hoor..ik heb hem nu en ben helemaal happy!!!!!!!
Maar lees nu dat ik ook een ribboncotter wil....hahahahah

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

15

Schilderspaletmesjes, ook zeer handig en kan je voor een prikje vinden in blokker en zo.