1

Onderwerp: ook ik heb een eerste taart

Ik ben net begonnen met taarten maken. Voor wie het leuk vind, (websites maken is ook een hobby dus ik heb even een subdomein vrij gemaakt voor mijn toekomstige taarten website)

http://website2.familliearentsen.nl

Hier staan ook mijn eerste 2 zelf gemaakten taarten op zoals mijn barbie taart.
http://website2.familliearentsen.nl/taarten/2007-10%20barbie/IMAGE_107.jpg

Groetjes maaike

2

Re: ook ik heb een eerste taart

mmm ik zie foto´s van taarten van onze medebakkers, op je website

hoop dat je het even hebt gevraagd, want daar is wel vaker wat om te doen geweest.

hoi maaike,
welkom hier en je boek vind ik heel mooi geworden net als je barbie, waar heb je ze mee gevuld?

je site ziet er gelikt uit ik ben daar nog druk mee aan het stoeien. wel zou ik al is het in dit deel even vragen aan degene waar de foto's van zijn ( die hun eigen baksels herkennen) of je ze tijdelijk op je site mag zetten , aangezien ik begreep dat je uiteindelijk gaat vervangen door eigengemaakte foto's.
dit om jezelf een hoop ellende te besparen. je zal zien dat er heel veel je tijdelijk toestemming geven om wat te plaatsen mits het tijdelijk is met de bronvermelding.
dat heefteen mede bakster ook eens gedaan met een overdaad aan toestemming.
inmiddels heeft ze al zo veel gebakken dat alle foto's weer weg zijn van anderen.

succes met alles

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

4

Hoi Maaike,
Ik vind je barbie er leuk uitzien en je boek vind ik ook goed gelukt. Ik vind het knap gedaan zo'n boek als eerste taart!

Wel zie ik foto's van mij op je site staan (de bumba's) en ik ben er niet zo blij mee dat je dat niet even gevraagd hebt. Je mag ze van mij wel laten staan maar dan wel met bronvermelding erbij.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

5

Misschien kun je beter ook even een topic openen om toestemming te vragen aan degenen van wie je niet meer weet van wie ze zijn. Het word je anders echt niet in dank afgenomen terwijl je het waarschijnlijk helemaal niet rot bedoeld!! Ook ik weet van de andere bakster die dit zomaar deed en men was er helemaal niet blij mee!!

Je website

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

6

Mooie Dame geworden!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Mooie hoepelrok!

Je hart fluitsert, luister goed!

8

Mensen hebben natuurlijk gelijk dat je niet zo maar foto's mag gebruiken van werk van anderen. Maar dat gaat Maaike ook niet lang nodig hebben, want wie zo'n prachtige eerste Barbietaart maakt, heeft binnen no time een eigen portfolio van mooie dingen om te laten zien! Goed gelukt, hoor!

Groetjes, Moon

Ha,best wel grappig,zie ik daar mijn paarse cupcke boeket bij je foto's staan!!!
Maakt me niks uit hoor!!Vind het best wel een eer!!
Mooie barbie taart hoor!
Groetjes Darlene

10

Je barbie ziet er goed uit hoor.
Maar van de barbie van Inge's site, ìnclusief watermerk! weet je toch wel waar je die vandaan hebt? Dan lijkt me een bronvermelding niet zo ingewikkeld....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

hoi allemaal
ik heb enige tijd niet kunnen reageren... maar sorry dat ik andermans foto's gebruikte. zoals ik al vermelde heb ik veel foto's een lange tijd in een mapje gedaan. ik zal de foto's wel deleten aangezien ik echt niet weet van wie wat was.
groetjes maaike

12

Wat een knappe rok heeft deze taart! Goed zeg!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"