Re: kasteel voor Jordan
Adembenemend....
www.taartenvankoenie.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kasteel voor Jordan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Adembenemend....
Wat een prachtige taart, heel mooi gedaan!
PRACHTIG!!!! Heel mooi afgewerkt!!! (Een superuitvinding die set volgens mij.)
Oooooohhhhh wat een mooi sprookjeskasteel, volgens mij is iedere kleine meid daar heel blij mee. Echt een plaatje hoor.
Wat een onwijs gaaf kasteel. Een superset zeg !!!
...de kasteel van doornroosje..
dat is wat zojuist mijn zoontje van 6 zei dat hij de taart zag. Hij ziet er erg mooi uit
Wat een mooi kasteel,net uit een sprookje.
Super!!!!!!
doei,
Natasja147
tjeeeeemig wat mooi! heb je hem aan de tafel in elkaar gezet? want kan je zo'n prachtige grote taart nog verplaatsen?
vind hem dus zeer geslaagd.
groet corinne
Wow, nu zie ik hem ook op het forum staan, wat een kanjer he...
Hoop ik oooooooit nog eens te maken.. ppff..Wat een joekel..
xx
wat mooi,lijkt me ook leuk om te doen
Die onderplaat: ken net!! Wow, wat is die goed gelukt zeg! Wat een super kasteel HEEEEEEEEEEEEEEEL ERG MOOI!! Wat een werk zeg!
Ik vind hem echt SUPER !!!
Wil toch ook nog even reageren, ik vind het een indrukwekkende kasteel.
Prachtig gemaakt.
super mooi
gefeliciteerd met je dochter
SUPER...TE GEK..FANTASTISCH....wat wil je nog meer horen ik vind het super geweldig, jammer van je tijdnood maar nog steeds een plaatje ik dnek nietd at iemand het mist!!!
My god wat een enorm gevaarte en wat mooi! Heel lief al die klimroosjes. Hoeveel personen kunnen hier nu van genieten?
aanvullende informatie, ik heb hem inderdaad ter plaatse opgebouwd. Taarten waren wel gevuld en bekleed, de rest op de bestemming gedaan. Zag me zoiets inderdaad niet verplaatsen. Onderste taart waren 2 taarten van 28 cm en de bovenste was 24 cm, maar die had iets kleiner gemogen, want eigenlijk hoort er nog iets bij de set, een driehoekig dakje met raam, maar die paste niet!?! Op de dag zelf, hebben we er met 40 man van gegeten en de volgende dag hebben we met 10 man wat overgebleven was buitgemaakt!! Dan snij ik voor de kinderen natuurlijk wel kleine stukjes.
Meiden bedankt voor de complimenten, kan zo'n set echt aanbevelen, je kan er ontzettend veel mee, Inge heeft ook al eens wat voorbeelden geplaatst hier, waaronder ook een zandkasteel en die staat echt hoog op mijn lijstje om te maken!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kasteel voor Jordan