Onderwerp: ho,ho,ho...a pirates life...
jaha, donderdag kunnen de kids in de klas van Juf Ellen, goede vriendin van me, smullen van deze cupcakes! Luisterend naar een spannend piraten verhaal...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ho,ho,ho...a pirates life...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
jaha, donderdag kunnen de kids in de klas van Juf Ellen, goede vriendin van me, smullen van deze cupcakes! Luisterend naar een spannend piraten verhaal...
Wat een gezellige en lekkere piratenbende!
oohh leuk zeg! goed gelukt!
Wat een leuke verrassing, zo'n stoere cakejes bij een verhaal!
Ahoy matey!!!
OOh wat een schatjes zeg. Die kids zullen helemaal blij zijn, dat is zeker.
Wat leuk!
Dat ziet er stoer uit!!
Wauw, wat mooi! Hoe heb je die blauwe ondergrond zo mooi gekregen met de belletjes erop? Leuk hoor.
Groet, Patricia
Heel mooi! Het zijn echt stoere cupcakes geworden!
yohoyoho the pirates're back in town
Leuke cakjes zeg.
Wauw, wat mooi! Hoe heb je die blauwe ondergrond zo mooi gekregen met de belletjes erop? Leuk hoor.
Groet, Patricia
Je kan bij de hobbywinkel van die "embossing" matjes halen of wat wordt gebruikt voor fimo klei!...effies fondant erop rollen en klaar!
Hartstikke leuk gedaan. super traktatie.
hahahahahahahha, ik zie nu pas ho,ho,ho.... hahahahaha jaha, die j en h liggen toch wel erg dichtbij elkaar! jo,ho,jo hahahahaha
Wat een leukerds.... Ik vind je ondergrond ook erg leuk erbij passen!! Met die bellen..... leuk!!!
Gaaaaaaf!!!!
Heel leuk met die 'luchtbellen' en het waterrandje...!
Wat leuk!
Ik vind ze erg goed gelukt! (Wou dat ik dat ook kon!)
Ze zijn helemaal leuk! Dat wordt smullen!
Heel gaaf.
leuk zeg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ho,ho,ho...a pirates life...