Onderwerp: Koekjes met de kids
Afgelopen woensdag was een regenachtige woensdag, dus perfect om gezellig koekjes te bakken met zijn allen. We hebben kleurstof door het deeg gekneed en dit was het resultaat:
Groetjes, Jozien.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koekjes met de kids
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen woensdag was een regenachtige woensdag, dus perfect om gezellig koekjes te bakken met zijn allen. We hebben kleurstof door het deeg gekneed en dit was het resultaat:
Groetjes, Jozien.
tjeemig wat een feest koekjes!!!! volgerns mij hebben jullie een prima goed besteeds dagje gehad!!!
groet corinne
Die zien er nog eens gezellig uit!!
Wat vrolijk! Met zulke koekjes ziet de dag er ineens beter uit!
Wat een supergezelligedieeenregenachtigewoensdagweerhelemaalvrolijkmakenkoekjes!!!!!!!!!!
Goh, goed eens te zien wat gekleurd deeg nou doet! Dank voor de demo, ze zien er heerlijk uit!
Lekkerrrr.... en leuk om te doen he...
Wat leuk!!! Dat ga ik ook eens proberen ;Y, maar eerst in de herfstvakantie taartjes maken (dat heb ik ze al beloofd ).
oohhh wat leuk dat ga ik in de herfstvakantie met de middelste doen! De oudste gaat logeren en dit is natuurlijk rezue leuk om te doen!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koekjes met de kids