1

Onderwerp: uitstekers Wilton

Ik ben op zoek naar uitstekers en nu kwam ik op mijn zoektocht de 101 uitstekers van Wilton tegen. (Van die plastic uitstekers) Is dit wat? Zitten hier leuke uitstekers in? Ik wil juist heel veel verschillende hebben en die zitten hier volgens mij wel in. Zijn het een beetje 'herkenbare' vormen? Ik hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan geven! Alvast bedankt!

Groetjes, Mieke

2

Re: uitstekers Wilton

Geen idee, maar als je er veel wilt zit je in ieder geval goed :P
Ik heb eens uitstekers gekocht bij een kookwinkel. Die kwamen ook uit een ongeveer 100 delige set, weet alleen niet wat voor merk. In ieder geval verkochten ze ze daar ook los. Hele leuke uitstekers, alleen eentje herkende ik niet. Bleek de omtrek van de VS te zijn..... LOL! Meteen gekeken of er ook andere landen bij zaten, maar dat was niet zo.

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Mieke Verheij schreef:

Ik ben op zoek naar uitstekers en nu kwam ik op mijn zoektocht de 101 uitstekers van Wilton tegen. (Van die plastic uitstekers) Is dit wat? Zitten hier leuke uitstekers in? Ik wil juist heel veel verschillende hebben en die zitten hier volgens mij wel in. Zijn het een beetje 'herkenbare' vormen? Ik hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan geven! Alvast bedankt!

Groetjes, Mieke

volgens mij heeft het suiker atelier deze en staan ze op het T&T event, dus als je daar bent, misschien even mailen dat ze zeker meebrengen.  Ook stond er een tijdje geleden een doos te koop bij tweedehandspulletjes hier op de site, toen stond er ook een foto bij van een paar mogelijkheden...

hopelijk heb je hier iets aan.

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

4

Hoi Mieke,
Ik heb m van mijn zus gekregen... Alle denkbare vormpjes zitten erbij. Helemaal geweldig. Er zit oa in": het alphabet, cijfers, kerstboom, kerstsok, dieren, kleding, dino, hand, 3 maten popjes (gingerbreadmen), bloem, ster, kruis enz... zoek je een speciale vorm? dan check ik het voor je of het erin zit.

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

5

Hoi Mieke,
Ik noem ze ff op... Iedereen is altijd zo super behulpzaam naar elkaar en daar maak ik ook gebruik van... dus kan ik niet achterblijven toch?

Letters
Cijfers
vraagteken
3 maten hartjes
2 hartjes aan elkaar
hartje met pijl erdoorheen
3 maten hartjes met kartelrand
konijn (playboy-achtig), rennend konijn, ei, vlinder, bloem, kartelcirkel, tulp, kruis, 2 maten appels, spook, maan, kat met bolle rug, huis, heksenhoofd, vleermuis, 2 jongens, 2 meisjes, 2 kerstbomen, kerstzuurstok,sneeuwman, kerstsok, kerstklok, voet, hand, laars, cowboyhoed, sporen of vallende ster, vlag, trophee, pet, helm, baseball, 3 maten cirkels, 3 maten sterren, 3 maten gekartelde sterren, bot, hond, vis, 2 maten beertjes, eend, 2 dino's, trein, auto, vliegtuig, vrachtwagen, brandweerwagen.

Ik weet alleen niet wat het kostte... het was een kadootje.

groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

6

DANKJE efje !! Heb ook al een paar keer naar die set gekeken maar had ook zo iets heb ik er wel wat aan ?? Mag ik nog een vraagje stellen ?? Hoe groot zijn ze ? Is het echt voor de taart decoratie of meer koekjes maten ?

Super!!!!!! Geweldig bedankt voor je uitleg!!! Ik ben vanavond weggeweest en was heel benieuwd of er reactie zou zijn...! Nou dit overtreft echt m'n verwachting! Nogmaals bedankt. Ik weet nu bijna zeker dat ik ze ga kopen!

8

volgens mij zijn ze meer voor de koekjes hoor, ik heb ze weleens gezien en vond ze vrij groot.

Mijn website: Presentaart

9

Ze zijn echt bedoeld om (gedecoreerde) koekjes mee te maken. En dan ook GROTE koekjes (Ik schat rond de 8 a 10 cm). Voor taartdecoratie heb je er minder aan. Ik gebruik de ronde uitstekers voor het bekleden van cupcakes, dat wel. En de cijfers zijn soms ook wel leuk, zo groot op een taart, voor jubilea of zo.
Ik heb nog een foto van de cijfers en letters, kun je de grootte een beetje inschatten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ITFZXJH.jpg

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!