1

Onderwerp: toch even voorstellen

Hallo Allemaal,

Heb inmiddels twee taartjes in de taartjesparade gezet en probeer gezellig mee te doen in het forum, maar had me helemaal nog niet voorgesteld.

Ik ben Marleen, 24 jaar en heb een dochterje van 4 jaar. Ben juridisch secretaresse, sport 3x per week en heb een rijk sociaal leven. Op relatiegebied ben ik (helaas) alleen. Ben inmiddels helemaal verslaafd aan de site en wil vanalles gaan maken.

Heb al vrienden en familie ingelicht dat ik graag elke gelegenheid aan grijp om te oefenen. HHHMMMM misschien had ik dat toch beter niet kunnen zeggen, want ik moet zeker drie taarten gaan maken, maar weet nog niet goed hoe en of ik er wel al goed genoeg voor ben. Maar goed, we gaan ze maken en zien wel wat eruit komt.

In ieder geval wil ik even zeggen dat hier echt magnifieke taarten voorbij komen, hoop dat ik ooit ook zo goed word na veel oefenen!!

Groetjes Marleen

2

Re: toch even voorstellen

Hoi Marleen,

ik vind het leuk dat je je ook aangemeld hebt! Dus welkom op deze site en bij dit gezellige forum!

En tuuuuurlijk ga je goed worden... en tuuuuurlijk gaat het lukken met je drie taarten. Als je wat vragen wilt zoek je ons toch op? ;)

Veel succes maar vooral veel plezier met bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

hoi marleen,

namens mij ook van harte welkom op dit forum.
Echt reuze gezellig!!
veel plezier met het maken van je opdrachten die zeker mooi gaan worden!!

groetjes

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

4

Hoi Marleen,

leuk dat je je ook aangemeld hebt op dit forum....Het gaat vast lukken en voor vragen en inspiratie geef je maar een gil op dit forum...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

Hoi Marleen,

Welkom op dit supergezellige forum.  Ik hoop dat we veel taarten van je zien voorbijkomen en als je met een vraag zit, gewoon stellen hier, je krijgt altijd een antwoord.

6

Hoi Marleen,

Je opdrachten stromen binnen zoals ik het lees. Goed zo! Ben benieuwd naar je creaties en hoop ze gauw te zien in de show - off

Groetjes Tweety!