Onderwerp: stapeltaart in taartdoos
Ik heb een probleempje met het verpakken van een stapeltaart. Er is hier al meerdere keren wat over gezegd op het forum, maar ik kan nog geen antwoord vinden. Dus misschien is er iemand die me verder kan helpen??
Ik heb namelijk een opdracht gekregen om een 2-laagse taart te maken. Het moet een soort bruidstaart zijn voor een collega die zijn vriendin ten huwelijk wil vragen met de taart (op de taart komen de ringen en de tekst "wil je met me trouwen"). De taart moet dus in zijn geheel in een doos zitten en op haar verjaardag vraagt hij aan haar om de taart aan te snijden waarbij ze dus ook de doos open moet maken.
De taart van 2 lagen moet dus in 1 taartdoos verpakt worden en het probleem is dat de dozen vaak niet hoog genoeg zijn. Nu heb ik gelezen dat sommigen een extra rand van karton op de onderdoos zetten en dan daarbovenop de deksel. Alleen gebruik ik altijd de taartdozen van de hema en daar zit het deksel vast aan de onderdoos. Weten jullie waar ik een taartdoos met losse boven- en onderkant kan kopen of hebben jullie een andere oplossing voor het verpakken?
Alvast bedankt voor het meedenken!
groetjes
jiska