Re: Barbapapa taart
WAUWIE! Hij is superdepuper gaaf zeg. Ik vind het zeker een stuk wat ik in mijn favorieten zet en eens een keertje na zou willen maken (als dat mag van je?).
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Barbapapa taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
WAUWIE! Hij is superdepuper gaaf zeg. Ik vind het zeker een stuk wat ik in mijn favorieten zet en eens een keertje na zou willen maken (als dat mag van je?).
Wat een supergave taart! de barbataart zelf, maar ook het cadeautje...echt super!
Onwijs mooi geworden zeg, kan me die van Nelleke nog herinneren dat vond ik ook al zo'n topper, en deze van jou ben ik ook stil van, supergeboetseerd!!
Deze is echt super mooi geworden! Zijn de kleine barbapapa figuurtjes helemaal van marsepein of zit er nog biscuit in?
Wauw, ik ben DOL op Barbapapa en deze taart is geweldig! Ik had hem ook al eens van Nelleke gezien en toen vond ik hem al super. Je hebt hem geweldig - dat randje! ik wil ook een parelrandjesuitstekervormpje! - strak, kleurig, gedetailleerd gemaakt!
Hij is leuk, hij is origineel, hij is superstrak, zucht, dat is nog eens een barbatruc...
Prachtig echt helemaal te gek deze taart!!!!!!!!!!
Gaaf geworden zeg!
Bedankt voor de complimenten. Ik had eerst een heel andere taart van Barbapapa in mijn hoofd, ik was van plan om het huis van de barbapapa's te gaan maken. Ik had zelfs de sligrobollen gehaald. Vorige week zag ik deze taart op Cakecentral en ik was helemaal verkocht! Nu lees ik dat het origineel van Nelleke was. Dus Nelleke bedankt voor de inspiratie.!!
De jarige was helemaal gelukkig mee!! Wij waren ook uitgenodigd op het feest. Ik kreeg zoveel complimenten. Gelukkig kunnen ze niet aan me zien dat ik aan het blozen was hahahaaha Ze vonden het heel mooi en ook lekker.
leuk leuk leuk!
De figuurtjes zijn schattig en de taart is super strak!
Zie ik de parelrand uitstekers onderaan?????Saskia
Ja, het is de parelrand uitsteker. Ik vind het heel prettig om mee te werken.
Iemand vroeg of er in de figuurtjes ook biscuit zit. De figuurtjes zijn van marsepein en fondant.
Wat een supertaart! Ik vind Barbapapa ook (nog steeds ) geweldig en je hebt alle figuurtjes prachtig geboetseerd, heel mooi !
Helemaal top!!! Echt super gedaan!!
Ha Lies!
Leuk om mijn taart ontwerp voorbij te zien komen en leuk dat jullie mij vernoemen :-)
Ik heb hem inderdaad ook op cakecentral gepost.
Nou die van jou is echt super strak hoor! Mooi gedaan, leuke barbapappa's! Leuk om te zien hoe jij ze hebt afgebeeld... Leuk slakje, leuke barbabob, allemaal leuk!
Ze zijn nog lastig te boetseren he? Omdat ze uit
super en wat goed!!!
Hij is erg leuk, ik herkende meteen de taart van Nelleke er in, want die had echt indruk gemaakt (leuk ontwerp), maar deze is ook erg leuk!
Maarre, een parelrand uitsteker? Heb ik iets gemist, wat is dat???!!!
Hij is erg leuk, ik herkende meteen de taart van Nelleke er in, want die had echt indruk gemaakt (leuk ontwerp), maar deze is ook erg leuk!
Maarre, een parelrand uitsteker? Heb ik iets gemist, wat is dat???!!!
Het is een uitsteker die je gebruikt voor de rand van je taart. Ik vind het heel makkelijk om mee te werken en het werkt je taart netjes af. Inge heeft het ook in de webshop
Wat een fijne taart, helemaal erg veel leuk! Barbabella, barbabientje, barbabob, ze zijn er allemaal!
Nou daar zou ik nou jalours op kunnen zijn!! Super goed gedaan zeg.
prachtig, wat een mooie leuke orginele taart!
Wow wat een leuke en mooie taar toch. Goed gelukt hoor!
Helemaal WAUW! Ik vond het vroeger zo leuk ! En trouwde ook nog een man die Huub heet, maar huubhuubhuub... vindt íe wat minder....
Al die poppetjes: zoooooo goed gedaan
heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Barbapapa taart