Re: Little People en chocolade vijver.
helemaal perfect joh,mooi gedaan.ook ik ben erg benieuwd hoe je die mooie rand bij de "kikkertaart" hebt gemaakt.
groetjes danelle
http://www.mijnalbum.nl/album=HLVPCHZG
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Little People en chocolade vijver.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
helemaal perfect joh,mooi gedaan.ook ik ben erg benieuwd hoe je die mooie rand bij de "kikkertaart" hebt gemaakt.
groetjes danelle
wow!!!
Mooie strakke little people taart.
Ik ben ook weg van je chocoladevijver... supergaaf zeg!
Oh, oh, oh doe chocoladevijver. Hij is zoooooooooooo lief. Ik zou er ook zooooo graag bij willen zitten. Heerlijk lekker samen met de kikkers in een chocoladebadje.
Hahah, ik draaf door.
Het ziet er toppie uit allemaal. Vind het meptaartje ook erg goed! Neem aan dat het botercreme is en dat die kleine dan helemaal blauw ziet. SUPER!
Hoi, Nathalie,
Super Taarten alweer. Het boetseren is je heel goed gelukt. Krijg er honger van.
Groetjes Natascha
Oh die chocotaart, die ziet er lekker uit!! Is het botercreme aan de buitenkant?
Die little people taart is echt PRACHTIG geworden, wat gaaf die wolkenblauwe taart bovenop!! En je choco-vijver, haha die zou ik ook wel willen heeerlijk
hey die had ik gemist?
Vind je eerste h
Best wel geslaagd... Wat een prachtige taarten! Heel verschillend, maar elk een topper in hun genre.
Wat een mooooooie zeg! Die vijver...kan je daar ook echt in zwemmen? En inderdaad: perfect randje zeg!
Wat kan jij goed spuiten, zeg! Ik vind je kikkertaart he-le-maal fantastisch. En die little people: wow!
Mag ik vragen hoe je dat doet, welke kleurstoffen je gebruikt etc?
De kleurstoffen die ik gebruik zijn de potjes van Wilton (uit de webshop). Een beetje Jenever in een bakje en dan met een tandenstoker de kleurstof erbij en even roeren. Dan met een penseel over de taart. (Let wel op dat er geen haartjes blijven zitten)
Over de chocovijver:
Eerst heb ik DIT HEERLIJK RECEPT van Nigella Lawson gemaakt. Met de Fudge icing dan de eerst de taart gevuld en daarna met de basketweave aan de slag gegaan. Nadat die klaar was voor de afwerking van het randje de "schelpjes" gespoten hier een voorbeeld (geprobeerd dan toch). De taart had ik maandag gemaakt en in de vriezer gestopt.
Vrijdagavond (bijna nacht ) ganache gemaakt en de taart uit de vriezer genomen. Toen de ganache een beetje afkoeld was heb ik het "vijvertje" begoten met de ganache. Door de bevroren schelpjes bleef de ganache netjes binnen de grenzen die ik gesteld had :-D (Dat lukt me niet met alles hoor )
Dames, ik wil jullie bedanken voor de leuke, vleiende, lieve berichtjes. Ik had zelf wel een lekker gevoel bij deze taarten maar het doet goed als dat bevestigd wordt door: 1 de opdrachtgever en 2 door jullie allemaal!
wat een mooi little people taart vind ik echt een heel leuk idee. En ik ben geen chocolade liefhebber maar die vijver zag eruit om op te eten. Heel leuk gedaan.
Geweldig, Nathalie, je hebt jezelf weer overtroffen!
Ik ben helemaal weg van de chocovijver! Hoe heb je de libelles gemaakt?
wauw wat een waanzinnige taarten
die kikker in zijn vijver is helemaal geweldig
Ik vind ze allemaal heel mooi, maar ben helemaal weg van de Little People taart, echt super!
Ik ben helemaal weg van de chocovijver! Hoe heb je de libelles gemaakt?
Met snoeppapier en een pons-apparaatje van bij het kruidvat. (toen samen gekocht met de vlinder, blad, puzzelstuk)
Wat een suuuuper peutertaart! Heel mooi geworden met dat geschilderde effect. Je beestjes zijn TOP! Maar ook je kikkertje heeft het heerlijk in zijn chocolademandje met chocolademodderwater! Leuk!
Wat n mooie taarten
Wat een prachtige taarten, ze zijn alle drie super leuk geworden!
Helemaal super gaaf geweldig en grandioos!!!! allemaal!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Little People en chocolade vijver.