1

Onderwerp: cupcake vraagje

heb dus nog nooit cupecakes gemaakt, maar doe je het deeg alleen in die papieren cupjes of moet je ze ook nog in een cupcakebakvorm doen?

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: cupcake vraagje

Je kunt ze wel alleen in een papiertje doen, maar dan worden de cakejes wijder zeg maar. In een vorm blijven ze mooier in model.

Ik gebruik wel altijd een vorm erbij.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Je moet de papieren cupjes in een cupcakebakvorm doen en dan pas in de oven.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

4

mmmmmm dus die moet ik ook al aanschaffen (en ik wil al zoveel)

5

Je kan ze ook gewoon op een bakplaat zetten hoor, ze worden misschien wel iets wijder, maar ik vind het meevallen. Zo een vorm is nu niet direct een vereiste denk ik bij de eerste keer cupcakes maken :)

6

Ik (eigenwijs als ik ben) dacht al ik ga het gewoon op de bakplaat doen, we zien het wel, kan ik oefenen met decoreren en smaken zullen ze toch wel denk ik

7

Ik deed ze vroeger altijd zonder bakvorm , maar nu ik de bakvorm heb uitgevonden zeg ik : de vormpjes in zo'n muffin blik doen want dan blijven ze mooi rond !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Hallo,

Ik kreeg de tip van een bakker om die papieren vormpjes even alleen (dus zonder beslag ofzo) in de oven te zetten. Dan worden ze wat harder en dan worden de cakejes of muffins of wat dan ook niet meer zo wijd. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd omdat ik zo'n vorm heb gekocht. Die trouwens heel goedkoop is bij de xenos (paar euro).

Groetjes Natasja.