Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy in herfstsfeer voor Mam!
tjee, dit is toch wel mijn favoriet hoor! wat is deze mooi! ik ben dol op scheve taarten (durf dat zelf nog niet aan), wat mooi die geboetseerde figuren en wat een prachtige details en wat een geweldige vogelverschrikker, en paddestoelen, en pompoenen en slak en ..en ...en... ik kan dus wel even doorgaan en de foto vind ik ook tot in de details helemaal geweldig!
dank je wel voor deze taart, dat had ik dus echt even nodig! (hihi het bekijken ervan dus)
prachtig taart! mooie vogelverschrikker!
Ik vindt het helemaal geweldig
helemaal GEWELDIG hoor.
Zijn de taarten van de mix van de webshop gemaakt???? of is het cake??
Ik wil er namelijk ook 1 maken maar weet niet waar van!!!!
helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!\\\\\:)
ja wat moet ik er dan nog van zeggen,PRACHTIG
Wat een SNOEPIE zeg!!!!!!
Ik vind hem prachtig wat een mooie topsy.
SUPER heel erg knap gedaan!!!
Helemaal geweldig, met de pampoen, echt origineel!! Je moeder zal zeker super blij mee zijn. Een scheve taart staat ook op mijn to do lijst!
Wat een ontzettend leuk idee met zo'n pompoen bovenop! Heel erh mooi!
Ooooow, die is mooi zeg! Echt heel mooi gedaan!
Leuk gedaan zeg!
Lijkt me niet makkelijk zo'n topsy turvy...
Leuk zeg!
Die zal veel oh's en ah's opleveren op de verjaardag!
Voor hoeveel personen is hij wel niet? Hij lijkt erg groot.
De onderste taart was 22 cm, de middelste 18 cm en de pompoen was een Ikeabolletje van 12 cm, niet zo heel erg groot dus hoor! We hebben er met 10 volwassenen en 5 kinderen van gesnoept en er was nog voldoende om vandaag ook een stukje bij de koffie te hebben!
Zijn de taarten van de mix van de webshop gemaakt???? of is het cake??
Ik heb gewoon biscuitmix gebruikt, terwijl er eigenlijk wel cake geadviseerd wordt ivm de stabiliteit
Welke techniek heb je nu gebruikt? Insnijden of doorsnijden?
Ik heb ooit het plannetje gehad om bij Susanne van 'de Libelle' een workshop Topsy turve te gaan doen (samen met Jozien), maar daar is het niet van gekomen ook ivm de zomervakantie. Susanne heeft toen een schriftelijke howto gestuurd en die techniek heb ik gebruikt! Nog erg bedankt Susanne !
Ik heb de taart 1x recht doorgesneden ongeveen 1,5 cm onder de rand en daar een dun laagje jam gedaan, zonder dijkje. Daarna het overige deel schuin doorgesneden, dat is best lastig want je moet aan de ene kant wederom 1,5 cm onder de bovenkant beginnen en 1,5 cm boven de onderkant uitkomen, snappen jullie het nog Gevuld met de 'cremevulling met dijkje. De hele boel op elkaar zetten: de dunste delen op elkaar en de dikste delen op elkaar.
De onderste taart heb ik 5 maisprikkers als fundament gegeven en 1 prikker is 'te lang' en prikt door het kartonnetje van de middelste taart heen tegen het 'afglijden', de pompoen staat er ongefundeerd op, maar heeft wel 1 prikker, wederom tegen het eraf glijden.
Dit ging dus allemaal goed en heeft ook het vervoer overleefd!
De visite vond de taart te mooi om aan te snijden en heeft er eerst de hele middag naar gekeken, bij het eerste kopje koffie een plakje tulband, bij het tweede kopje een bonbonnetje
Uiteindelijk heeft mijn zus aan het eind van de middag nog een keer koffie gezet en demonstratief een groot mes ernaast gelegd! En toen hebben we hem dus toch maar 'gemold'! Ik kan daar tegenwoordig lachend naar kijken! En de smaak .... !
ik vind hem echt heel erg mooi geworden, hier mag je trots op zijn !
OOOh ik vidn hem zo leuk en zo gaaf. Ik had hem vanmorgen al gezien en dacht dat ik al wat geschreven had. Misschien was het nog te vroeg voor me, hahahaha.
Die pompoen is te gek!
nou nou het is weer een heel kunstwerk!!!! tjeetje wat is ie weer mooi geworden!!!!!!!!
leukerdeleuk leuk.
ZO die is echt leuk en mooi......
Toch altijd leuk om te verzinnen voor wie die je nou eens de taart gaat maken die je al zo lang op je verlanglijstje hebt staan.......... Maar eens komt daar een gelegenheid en zie hier, je hebt hem met beide handen aangepakt en goed ook.......
greetsz KiT
Ik vind hem helemaal geweldig. Zeer orgineel.
Groetjes Natascha
WAUW!!! Ik heb hem opgeslagen, echt supet
ONWIJS leuk zeg, wat een superontwerp, ben er helemaal "jaloers" op!!! Geweldig gedaan Yvonne!!
Leuk zeg!
Nog bedankt voor je mailtje en ik ben blij dat je er iets aan hebt gehad!
sweetiepie!!
Ziet er erg lekker uit, en is bovendien heel erg mooi gemaakt. Origineel, met die pompoen er bovenop, net echt.
jeemig topm poes wat heb jij ontzettend je best gedaan....;enne....het resultaat is prachtig! lieve, leuke en grappige details, vind vooral de mega pompoen bovenop helemaal super. gewoon een ontzettende leuke taart!
groet corinne
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy in herfstsfeer voor Mam!