Onderwerp: talenten actie bolletjes verkoop
Hoewel ik nog helemaal geen plannen had om taarten op bestelling te gaan maken, doe ik dat nu toch een beetje :shhh: Dat komt omdat we in de kerk een talenten actie houden. We kregen per gezin een tientje om die met je talenten in twee maanden te vermeerderen:lol: Nou ja waar heb ik talent voor? Taartjes bakken! en omdat ik het niet zag zitten elke avond te vullen met taarten bekleden heb ik er voor gekozen om ikea bolletjes te bakken, bekleden en verkopen. En dat gaat best goed, heb er al aardig wat verkocht
Als voorbeeldjes had ik de kikker, kapoen, vis, varken, slak en beer op een a4tje geprint en die heb ik dus inmiddels al aardig wat gemaakt. Maar voor een vriend die jarig was heb ik een golfbal en golfgrasveld gemaakt, en voor mn zus mocht ik wat expirimenteren wat in een ezel en een egel uitmondde. Zelf nog een koetje geprobeerd.
Trouwens allemaal gevuld met aarbeienjam en bbr.
Nou daar komen ze:
oja de opbrengst van de talentenactie gaat naar een stel uit de kerk die in december gaan trouwen en allebei vaak in een weeshuis in Liberia zijn. Ze krijgen het bedrag voor hun trouwen om voor het weeshuis te gebruiken.