1

Onderwerp: Wie weet een winkel waar je chocolaatje met logo kan laten afdrukken ?

Hoi,

Ik zoek een site / winkel die op chocolaatjes een logo of tekst kan af laten drukken tegen een betaalbare prijs, ik heb wel paar dingen gevonden maar dan komt er 185 euro extra kosten bij en dat vind ik nou net iets te ver gaan ;) Ik moet er 100 hebben.

En als iemand dit al een keer heeft gedaan, wil ik ook nog vragen : was het een mooi resultaat ?

groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Wie weet een winkel waar je chocolaatje met logo kan laten afdrukken ?

Ik kan wel logootjes of tekst (en foto's) op ouwel voor je printen. Die ouwel kun je vervolgens ergens op plakken.
Printen kan ook op icing sheets en op chocolade tranfers. Ik heb dus alleen ouwel, maar er zijn meer mogelijkheden. Maar vraag me niet waar. Misschien kun je cakeprint proberen?

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Carin schreef:

Ik kan wel logootjes of tekst (en foto's) op ouwel voor je printen. Die ouwel kun je vervolgens ergens op plakken.
Printen kan ook op icing sheets en op chocolade tranfers. Ik heb dus alleen ouwel, maar er zijn meer mogelijkheden. Maar vraag me niet waar. Misschien kun je cakeprint proberen?

Ja klopt, ik heb wel een een foto bij cake print laten afdrukken. Maar ik moet in januari peti fourtjes maken dus dacht als ik nou op chocolade het logo van de danschool of 2008 of 2008 laat afdrukken op een chocolaatje en dat als versiering gebruiken.

Maar het wordt gewoon veeeeeeeel te duur, en krijg er ook niet een heel groot bedrag ervoor, het is jammer de winkels op internet waar je het kan doen zoveel geld voor vragen !!!!!!

Groetjes,

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

manika schreef:

afdrukken op een chocolaatje en dat als versiering gebruiken.

Maar het wordt gewoon veeeeeeeel te duur, en krijg er ook niet een heel groot bedrag ervoor, het is jammer de winkels op internet waar je het kan doen zoveel geld voor vragen !!!!!!

Groetjes,

Je kan ook schildjes maken van marsepein met daarop ouweltjes, en die als garnering gebruiken. T is maar een ideetje, misschien vind je het helemaal niks.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Carin schreef:
manika schreef:

afdrukken op een chocolaatje en dat als versiering gebruiken.

Groetjes,

Je kan ook schildjes maken van marsepein met daarop ouweltjes, en die als garnering gebruiken. T is maar een ideetje, misschien vind je het helemaal niks.

Oh ja dat zou ook inderdaad kunnen !!!!!! Ik moest even volgende week zondag afwachten, even kijken wat ik krijg voor mijn verjaardag, misschien wel die tappits met cijfers misschien dat ik daar dan 2008 van uit steek ofzo :lol:

Ik kreeg een berekening van een prijs als het erop is gedruk was dan 50 euro want 185 clichekosten verviel voor 100 stuks ofzo, maar ja vind dat nog duur want ik had voor die petti fourtjes 90 euro gevraagd !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Hoi Manika,

Misschien hebben wij wel een leverancier waarbij dit kan. Als het goed is kun je er ofwel de kant en klare chocolaatjes krijgen ofwel de vorm waarbij je dan zelf nog de chocola erin doet en waarna het erop gedrukt staat. Dus dan maken ze voor jou de mal met wat jij erop wilt hebben. Mail me anders maar even als je nog interesse hebt, dan ga ik de mogelijkheden even voor je na.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

7

http://www.taart-met-foto.nl/

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

http://www.eatingprint.nl/pages/wie_zijn_wijpag.html

is er ook 1

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

9

Hoi Manika,

Er zit een ouderkerk een hele leuke chocokadowinkel waar zo'n beetje alles mogelijk is en ook betaalbaar vind ik,
www.deberekuil.nl. Ik heb daar zelf al eens bruidsbedankjes en geboortebedankjes laten maken, een aanrader hoor,

Succes,
Gr Angelique