1

Onderwerp: wondermold-vraag

In zo'n wondermold krijg je daar nu echt de benen van zo'n barbie kwijt?? (wat zijn die dingen lang zeg!!!) Of haal je dan de benen eraf of gebruik je zo'n prikpopje?

Ben nu weer tulbanden aan het stapelen, maar helemaal wordt het het toch nooit geloof ik...
Maar ik vind het toch wel het leukst als het betreffende jarige meisje er ook nog een behoorlijk popje aan over houdt, liefst met benen dus. En de merk poppen kun je niet zomaar uit elkaar trekken, is mijn ervaring.

Wie heeft antwoord?

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: wondermold-vraag

Uhhh...de Wondermold ken ik niet maar de orginele Disney sneeuwwitje "barbie"pop kon ik zonder problemen ontbenen ;) (en weer netjes in elkaar ook :D)

3

Ik heb de wondermolt en de benen passen daar ook niet. Ik vind het wel ideaal om mooie barbie taarten te maken. Dit weekend moet ik assepoester maken en ik heb ook de originele disney babrie assepoeser gekocht en kan de benen prima weer erop zetten!
Succes

4

yinlisa schreef:

Ik heb de wondermolt en de benen passen daar ook niet. Ik vind het wel ideaal om mooie barbie taarten te maken. Dit weekend moet ik assepoester maken en ik heb ook de originele disney babrie assepoeser gekocht en kan de benen prima weer erop zetten!
Succes

Ja echt Nicole??
Ik heb hier een Disney pop liggen (een sneeuwwitje), maar ik vond de benen toch wel erg vast zitten.
Moet je dan hard trekken? Naar buiten toe? (he wat een naar verhaal...)

5

Ik heb ook de wondermold, het is echt een superding, je hoeft niet meer zo moeilijk alles te vullen met die tulbands en superveel botercreme voor het afsmeren, wil hem nooooit meer kwijt ;) Ik vul hem trouwens wel met veel dunne laagjes dan blijft ik mooi in vorm en dan heb je toch nog overal vulling zitten (heel belangrijk :-D)
Ik heb bij de Ariel-taart ook gewoon de benen eraf gehaald, ging prima trouwens hoor!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

O jeetje ben ik dan de hele tijd te zachtzinnig geweest???

7

Ik heb 1 x een pinpop gebruikt en 1x met een echte pop. Die echte pop zag er niet
uit. Vond het echt super lelijk. Veeeeel te lang.
Ik raad mensen een ondertaart aan en dan geef ik ze gewoon wat korting!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

8

lilo schreef:

O jeetje ben ik dan de hele tijd te zachtzinnig geweest???

Haha...ja...das nou net het voordeel van die duurdere poppen.
De benen gaan er wat minder makkelijk van af omdat de heupkom gewoon wat steviger is. Zo kun je de benen er ook weer op klikken zonder dat je dochter elke 5 minuten met losse benen aan komt zetten "of je die er weer aan kun doen" ;)

ik zet de meeste barbies op een ondertaart de benen steken door het karton heen in de ondertaart zo zit madam meteen lekker verankerd!

anders een 25 cm rond taart onder de wondermold en een beetje bijwerken dat gaat ook best.

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!