101

Re: Assepoetsie assepoetsie, altijd maar weer assepoetsie. :)

Wendy Wendy Wendyyyyyy....
Ik ben zo jelouse op jou talent, doe mij een beetje...
Ik zal je zeker blijven volgen in Canada, hopelijk kan ik daar ook lekker blijven oefenen en een klein beetje zo als jou worden.
Top taarten maak je!!!

Groetjes
Els

102

Debbie Brown hoeft niet meer naar Nederland te komen, wij hebben Wendy... het is echt helemaal af deze taart, prachtig!!!

103

Wendy, heb je al gezien hoe vaak je taart bekeken is!?!?! Het mag inderdaad wel eens gezegd  worden dat je beter bent dan Debbie Brown, haar taarten zijn ook mooi hoor, maar vergeleken bij jou....simpel!! Jij bent meer van de details en om jouw taarten te kunnen bekijken hebben we zeker een kwartier nodig, terwijl je met 5 minuten de taarten van Debbie wel gezien hebben.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

104

Boem......................
Ben van mn stoel afgevallen, wat een geweldige taart, weer super in detail, geweldig, ik heb m zeker al 15 x bekeken met mn dochterje (mam mag ik nog 1 x de assepoestertaart zien)
Ik werd een uitgelachen door mijn collega toen ik zei dat ik begonnen was met taarten maken, totdat ik jouw taart liet zien, ze kwam heel hard aanrennen, al ohoh en ahaha (moet een raar gezicht geweest zijn trouwens) en zei: dat wil ik ook.

Alles goed???? nee 3 fout