1

Onderwerp: Kikker voor Kees

"... een beetje laat Koen, ik weet het, maar eh... kan het nog? Je mag maken wat je wilt, met de vulling die je wilt en wat je ook kiest, ik vind het allemaal goed..."

Dat zijn toch wel de allerfijnste opdrachten he... Aan de slag dus. Nou ken ik Kees erg goed en dus was het al snel duidelijk: chocola en veel ook!

De bovenste laag is een 20 cm. taartje die, met behulp van bakpapier, ook 20 cm. hoog werd. Gevuld met Cafe Noir koekkruimels, slagroom en Baileys. Overgoten met pure chocolade.

De onderste laag is een 25 cm. taartje. Gevuld met hazelnotenmousse en kersenvlaaivulling. Een heerlijke combinatie! Als 'omhulsel' heb ik chocoladefondant gebruikt.

De kikker heb ik onlangs gemaakt bij Wendy tijdens een boetseerworkshop. Mocht je de kans krijgen; ga dan eens naar haar toe. Niet alleen voor een workshop ben je daar aan het juiste adres; als je de straat inrijdt voel je je al welkom en dat gevoel wordt alleen maar versterkt als Wendy's zoontje Liam de deur opendoet met de woorden: "... kom binnen, neem maar plaats..."

Naast Liam en Wendy is daar nog Ruud. En die verdient even een regel apart hoor... Dank Ruud; voor je gastvrijheid, je koffie, thee en fris en niet te vergeten: je gezelligheid ;)

Maar goed, dit is geen "Babbel na het bakken" dus hup naar de foto's ;) :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4SSLZ7TZ-1.jpg

... close upje van de kikker:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3PW7ZAUD.jpg

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

2

Re: Kikker voor Kees

O,die kikker. Wat lief. Goed gedaan. En ook een lekkere taart zo te horen. Krijg gelijk trek.

Groetjes,Jennie

Wat de toekomst brengen moge,.......
Groetjes, Jennie

3

klinkt heerlijk........ en leuke kikker geworden !!

ga ook iets met chocolade maken, weet alleen nog niet wat.......

4

leuke kikker op een prachtige taart enneh.........hazelnootmouse....wat waar en vooral hoe maak je die?

Alles goed???? nee 3 fout

5

Ik vroeg me al af, waar blijven nou die boeseersels van Koenie die ze gemaakt heeft bij Wendy?

Eindelijk is hier je kikker. Wat een scheetje!!

Wat ook een geweldige taart heb je erbij gemaakt!! H

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Wat een leuke en lieve taart en vooral niet te vergeten:
Lekkere taart!

7

Wat een ontzettende leuke kikker zeg...enne....ziet er heerlijk uit!!

Groetjes Hedwig

8

AAAAAAAAAAAH die kikker is zo lief! Erg knap hoor.
En je 20 cm taartje is HOOG! Waauw dat vind ik nog eens knap.
Ziet er toppie uit.

9

Prachtige taart Koenie! Een 'last-minute'opdracht zo mooi maken, bofkont die Kees! Ook omdat het allemaal heeeeeerlijk klinkt :P :P :P !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

H

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

11

Wat klinkt dat allemaal heerlijk en die kikker......die blijft leuk!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

12

He koenie, wat een gezellige taart heb je weer. Inderdaad net zo gezellig als bij Wendy!!!!!!
Liam is inderdaad een schatje kan het ook goed vinden met Arthur ( mooi meegenomen) en Ruud is inderdaad een erg goeie Gastheer.!!!!!!
Ik vind het ook echt een Wendy Huis.  Leuke gordijnen, en een en al gezelligheid.

Pluk de dag!

13

O wat een leuk kikkertje.....
En die taart lijkt me heerlijk!!! Krijg spontaan zin in chocola, gek zeg!

14

ahhhhh wat een dotje!! De kikker. Hij klinkt er lekker en ziet er verrukkelijk uit...

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

15

Hihihi, wat een scheetje, heel leuk gedaan en je taarten klinken weer, mmmmmmjam.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

16

hee koenie heb je de kikker soms gekust en is tie toen in een prins veranderd! wat heeft jouw kikker een superplek gekregen....zalig gewoon!!!

groet corinne

Groet Corinne

17

leuk zeg!!
en naar wendy ga ik zeker!!
maare wanneer ga jij les geven???
:)

18

Jammie, helemaal lekker. En die kikker is fantastisch!

Groetjes, Moon

19

Lekker veel choco....daar worden vele blij van haha..kikker is supergoed gelukt hij kijkt of ie zijn buik al vol heeft en een boertje aan het laten is.

Groetjes Petra

20

jaaaaaaa...leuke kikker.....super taart geworden...en jeetje wat een joekel van een taart bovenop....de vulling klinkt mmmmmm...had je de biscuit met baileys besprekenld....klint heerlijk....en ja de workshops bij wendy zijn behalve leerzaam super gezellig....echt een uitje....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

21

Wat een leuke taart, en vooral: lekker!!! :P

Zit jij ff reclame te maken voor Wendy hier ;) Het resultaat is ook goed hoor (niet alleen maar zitten beppen :D

Mijn website: Presentaart

22

Wat een hoge taart!  En die kikker, fantasisch. De vullingen klinken heerlijk. Echt super leuke taart.

Groetjes,
Angela

23

Ohh leuk zeg, en wat een schetig kikker !!!!!

*die niet kan wachten tot ze aan beurt is voor een workshop bij wendy*

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

24

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wat heb ik zin in die chocotaart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry, dat moest er even uit!! Je taart is weer mega goed geworden en 20 cm!?!? Ik krijg het niet voor elkaar!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

25

Ik wou dat ik even Kees was ;), wat een heerlijke taart :9! Alles klinkt even lekker :Y! Wat doe je precies met die Bailey's? Door de slagroom heen?
Je kikker vind ik ook super gelukt trouwens, maar ik wordt nogal afgeleid door al dat lekkers ;):lol:.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!