1 Laatst bewerkt door Darlene Visser (30-09-2007 13:48)

Onderwerp: Barbie voor Nicole!

Deze barbie heb ik vrijdag gemaakt voor mijn dochter Nicole die in Augustus al 7 was geworden,maar dit weekend haar verjaardagfeestje vierde met haar vriendinnetjes.
Ik heb de blokkerbol gebruikt,maar zelfs met een klein boltaartje erop nog niet hoog genoeg,dus er maar een taartje onder gedaan maar die was dezelfde afmeting als de blokkerbol,dus steekt niet uit!!Ik dacht eerst "wat dit moet worden"het leek net op een paarse vulkaan!!!Maar later met de barbie erin en versieringen erop vond ik hem toch wel leuk worden.Nicole vond hem prachtig en de visite ook!!!!
En daar doe je het uiteindelijk voor!!
Groetjes Darlene
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EJBYKSSG.jpg

Hij is gevuld met aardbeienmousse(Koenie's),maar achteraf niet z

2 Laatst bewerkt door kimi (30-09-2007 13:43)

Re: Barbie voor Nicole!

hoi Darlene,

Ik vind hem geweldig, niet van te zien dat het twee taartjes zijn.

wat voor vulling zit er in??

gr kim

3

Wat mooi! En wat heb je de taart mooi strak gekregen! Lijkt me heel lastig met die verschillende vormen.

4

Geweldig geworden die Paarse Vulkaan-dame ;) :-D Nee joh echt een superbarbie hoor, kun je beretrots op zijn!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Wow! Wat een gevaarte moet dat geweest zijn! Ze ziet er super uit!

Je hart fluitsert, luister goed!

6

superstrak en mooi gespoten,

ze is echt een plaatje..

groet
marcia

7

Maar goed dat hij al in de galerie staat. Anders had hij er idd gestaan als paarse vulkaan :lol: (komt het duiveltje in me los. hihihi :+ O-))

Ze is prachtig geworden!!! Die vriendinnen gaan allemaal vragen om zo'n mooie prinses!

8

Hmmm... ik zit ook een beetje met die blokkerbol in m'n maag... moet volgende week ook een Barbie maken maar zag al aan de vorm dat de Barbie, die ook nog eens meters lange benen heeft, er nooit in past...

Dan maar een grote ondertaart eronder... 'ns zien of het net zo'n mooie taart kan worden als deze van jou!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Mooie kleur jurk heeft ze! Mijn barbie van vorige week heb ik ontbeend, toen was een blokkerbol met bolletje er op hoog genoeg ;) Maar bij jou loopt de rok een stuk strakker :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Ik vind het wel mooi zo hoog en strak !

11

een hele mooie dame geworden!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

12

Wat een prachtige barbie heb je gemaakt! Je kunt helemaal niet zien dat je meerdere delen gebruikt hebt. Mooie kleur ook!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Het is helemaal goed gekomen met je paarse vulkaan, de dame in kwestie moet wel lange benen hebben!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

14

Goed gelukt zeg, het is absoluut niet te zien dat de rok uit 3 delen bestaat. Knap hoor :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!