1

Onderwerp: proeftaartje

Gemaakt voor vrienden omdat ze volgend jaar in september pas gaan trouwen en ik de eer heb om hun trouwtaart te maken ......

moet nog een hoop leren..... (pearldusten ging niet naar wens zeg maar iemand tips mbt het opbrengen?).

toch wilde ik het showen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GZ7REQGZ.jpg

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

Re: proeftaartje

Leuk dat je hem toch laat zien! Hij ziet er nu al goed uit, ben dus benieuwd wat het uiteindelijke resultaat word ;)

3

Lief taartje, en wat wil je gedust hebben, de taart zelf??
Had laatst een zilveren taart van 65 bij 65 cm, die heb ik gedust met een Edible lustre spray kleur pearl. Ging perfect, had de ondergrond met grijs gedaan en toen met pearl gesprayt, werd mooi zilver, als je de ondergrond licht houd dan krijg je een mooie parelmoer glans.
Als je meer info wilt kan je me mailen.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

4

Volgens mij heb je in ieder geval nog tijd zat om te oefenen...maar de bloemetjes zien er al toppie uit! Ik kan je geen tips geven, dusten is aan mij niet zo besteed....Ik moet mijn huis ook nodig weer eens dusten....

Je hart fluitsert, luister goed!

5

Ik vind je bloemetjes zoooo lief :Y
(geen tips over het dusten van mij :nooo )

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

't Is dan ook waard op geshowed te worden hoor!

Ziet er goed uit... je vrienden kunnen met een gerust hart uitkijken naar hun bruidstaart!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Erg schattig taartje. Vind je bloempjes ook zo mooi gemaakt.

8

hij ziet er erg mooi uit en hoog !!

9

heel erg mooi!!!
Helaas ook hier geen tips voor het dusten!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

10

Je hebt nog een jaar om te oefenen, maar het ziet er alvast veelbelovend uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Ik vind hem ook heel mooi, cr

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

12

Zo'n lichte taart moet je volgens mij 2x afsmeren, je ziet 'm nog een beetje doorschijnen (is op de foto vast erger dan in het echt ;) ) Ik poeder met een grote make-upkwast, maar heb DE truc wat dat betreft ook nog niet uitgevonden, blijft toch gauw een beetje vlekkerig!
De aankleding: niks op aan te merken!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

Wat een mooie taart !!!!!! En wat leuk dat je volgend jaar hun trouwtaart mag maken !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

14

mooie proef al zeg, prachtig die bloemetjes.
gelukkig heb je nog even de tijd om te oefenen!

ga je er ook 1 maken voor de vrijgezellen partys?

greetings, Natas

15

Mooi testtaartje! En die bloemetjes.... mooi!

16

Het huis dusten, wat een mop! Heb ooit iets opgevangen over glanspoeder in een fijn zeefje en dan strooien? heeft iemand dat wel eens geprobeerd?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

17

Ja met dat poeder is moeilijk hoor grote oppervlakken, moet je toch behoorlijk dik poederen en zoals Yvonnen ook al zegt, het wordt snel vlekkerig. Ik zou toch eerder gaat voor de "echte" taart voor wat Paloma zei, iets dat je kunt sprayen.
Verder is het ontwerp heel schattig! Sukses met oefenen ;)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

18

geen tips van mij, maar veel plezier met het maken van de taart volgend jaar.!!
dit is al een heel goed begin.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

19

hallo KIT,
Ik gebruik voor het aanbrengen van glans poeders, kwasten van paardehaar. die pakken de poeder heel goed op. Je kunt het beste een beetje poeder in het dopje doen, dan de haren van de kwast er recht in dippen en weer uit tikken. Zo kan je het gelijkmatig opbrengen zonder in eens een grote geconcentreerde vlek op je werk te krijgen. Het is  helaas wel een geduld werkje omdat je geen grote valkken tegelijk kan doen. Dus het blijft regelmatig dippen ;)

Voor grotere vlakken zijn er ook dames die er een grote makeupkwast gebruiken. Ik heb dat zelf nog niet getest, maar ik meen dat Annette of Wietske dat gedaan heeft met taart methet kussen waar de tiara op staat.
Die taart foto mochten wij ook gebruiken op onze posters om het evenement te promoten.

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.