1

Onderwerp: uitsteekvormpjes ijskristallen?

Hier bij de galerie 'kerst 2006' staan ze ook weer: van die prachtige koekjes in de vorm van ijskristallen. Ik meende ze laatst op de webshop gezien te hebben maar ik kan ze nu niet meer vinden? Wie weet waar ik ze kan kopen/bestellen?

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

2

Re: uitsteekvormpjes ijskristallen?

Ik denk - maar weet niet zeker hoor, kan best dat ik op de zaken vooruit loop - dat ze weer in de webshop komen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

okee bedankt, ik wacht rustig af..... We hebben tenslotte nog wel even de tijd tot Kerst!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

4

Ze komen inderdaad binnenkort alweer te koop hoor. We willen eerst even het Halloween thema in de shop aanbieden en dan komt eind oktober de hele kerst reutemeteut ;) enne.... we hebben alweer een nieuw ijskristal vormpje gesignaleerd!

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

5

enneh....... sinterklaas?......... (Vorig jaar heb ik een sinterklaas taart gemaakt voor de kinderloze (of met oudere kinderen) collega's van manlief om tijdens het sinterklaasfeestje voor de kids toch ook een beetje "sfeer" mee te proeven. Wil nu dus weer iets doen. Moet natuurlijk wel anders worden dan die van vorig jaar dus ik ben nog denkende over hoe-die gaat worden.)

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

ehhhhhm, waar dacht je aan in dit thema? Want aangezien het meeste uit Engeland komt en ze daar niet echt een Sinterklaas thema hebben, is er niet zoveel te krijgen op dat gebied. Ik kan nog wel aan een nicolaus (maar dat lijkt toch wel heel veel op de kerstman :D) uitsteker komen, maar dan houdt het wel op.... Maar het lijkt me dat je toch wel een taart kunt maken zonder uitstekers of assortiment hiervoor? Denk maar aan de kadootjes, de schoorsteen, een zak.... idee genoeg of nog niet??

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

7

Sinterklaas ideetjes genoeg in de galerie dacht ik zo! ;)

8

Heb echt nog geen flauw idee, maar ik ga inderdaad maar eens in de galerie neuzen :D Heb nog tot 24 november de tijd........ Bedenk ineens dat het dit keer op zaterdag is (vorig jaar op woensdag) dus dan werkt er niemand denk ik..... nou ja zeg!!!!! Ik bedenk wel een smoes en dan maak ik lekker toch wat!!!

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.