1

Onderwerp: olifanten thema

ik heb voor as vrijdag het verzoek om een taart met een olifantenafbeelding te maken. het plaatje van de olifant heb ik gevonden, maar nu wil ik nog iets leuks voor aan de zijkant. ik zat te denken aan olifanten pootafdrukken, maar kan ze nergens vinden, heeft iemand nog een ander ideetje, of wellicht een goed voorbeeld van zo'n pootafdruk.

alvast bedankt voor het meezoeken.

2

Re: olifanten thema

Is een olifantenpootafdruk niet een groot rondje met 3 kleine rondjes als tenen? Ja... ik zeg maar wat hoor...

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3 Laatst bewerkt door Carin (02-10-2007 19:40)

Ik bedenk me nog wat:
Ook leuk is olifantenbillen!!!!!!!!! Een rondje (de billen) met een klein los krulstaartje erop en eronder 2 benen die naar beneden toe smaller lopen. Kan het haast niet uitleggen maar het is echt leuk. Zal eens kijken of ik erachter kan komen hoe onze scanner werkt :D , een olifantenbil tekenen en hier posten :) .

Oh ja... er moeten natuurlijk ook nog oren aan (van achter gezien dan).

Groetjes, Carin

4 Laatst bewerkt door tom poes (02-10-2007 19:54)

bedoel je zoiets:
http://www.mainlesson.com/books/belloc/beasts/zpage038a.gif

Oeps beetje groot :lol:

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Ik heb het inmiddels getekend. Zal mijn hubbie even naar boven sturen om de boel te scannen :o
Het lijkt er inderdaad op! Maar dan net even anders :D (kinderlijker). Als mijn hubbie opschiet komt het er zo aan...

Groetjes, Carin

6

haha, dat was schrikken met naar beneden scrollen, zie ik daar ineens een grote olifantenbil verschijnen

Alles goed???? nee 3 fout

7

super bedankt voor het meedenken, bij de pootafdruk dacht ik ook zoiets, maar ben bang dat het op een hondenpootje dan lijkt, maar die billen zijn wel erg leuk, nogmaals bedankt

8

Het lukte niet mijn olifantenbillen te posten, maar ik hoop dat het snel alsnog lukt.

Groetjes, Carin

9 Laatst bewerkt door lune (04-10-2007 21:57)

Carin, heb jij oliefantenbillen? ga er eens mee op je scanner zitten, die wil ik wel eens zien :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

10

hahahah leuke vraag dit...oliefanten poten en billen

succes met de afbeeldingen hahaha

groet corinne

Groet Corinne

11

hahaha...
maar ondertussen kan ik ze nog steeds niet posten! Ik blijf proberen! Het is zo'n leuk tekeningetje, echt leuk voor de zijkant van de taart.

PS ik ga maar beter niet met mijn billen op de scanner zitten want 1) dan zak ik erdoorheen :lol: en 2) dat wil jij níet zien :lol: :lol: :lol:

Groetjes, Carin

12

Jaaa je moet die billen aan de zijkant doen :lol:  !!!!! Lijkt me echt leuk !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl